Още 6.5 км от "Струма" може да са готови в началото на лятото

Отсечката, която се строи от "Грома холд", няма да е готова в срок заради преместване на археология и промяна в края трасето

Зад хълма вдясно ще бъде изграден тунел "Железница", който попада върху лота на "Грома холд". Ако не възникнат нови непредвидени обстоятелства, магистралата дотук ще бъде готова в началото на лято 2019 г.
Зад хълма вдясно ще бъде изграден тунел "Железница", който попада върху лота на "Грома холд". Ако не възникнат нови непредвидени обстоятелства, магистралата дотук ще бъде готова в началото на лято 2019 г.    ©  Надежда Чипева
Зад хълма вдясно ще бъде изграден тунел "Железница", който попада върху лота на "Грома холд". Ако не възникнат нови непредвидени обстоятелства, магистралата дотук ще бъде готова в началото на лято 2019 г.
Зад хълма вдясно ще бъде изграден тунел "Железница", който попада върху лота на "Грома холд". Ако не възникнат нови непредвидени обстоятелства, магистралата дотук ще бъде готова в началото на лято 2019 г.    ©  Надежда Чипева

В началото на лятото има шанс магистрала "Струма" да се увеличи с нови 6.5 км в отсечката между Благоевград и Крупник, научи "Капитал". Там в момента строи обединение с водещ партньор "Грома холд" (която допреди половин година беше позната като "Агромах").

Целият лот 3.1, който е дълъг 12.6 км, обаче няма да бъде завършен в определения в договора срок, а именно 12 август 2019 г. От Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) обясниха за "Капитал", че срокът ще бъде удължен заради възникнали непредвидени обстоятелства. Все още не е ясно с колко точно и кога се отлага изпълнението, но със сигурност трябва да бъде завършен преди края на 2023 г., за да не се изгуби цялото финансиране за магистрала "Струма" от оперативна програма "Транспорт".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал

Снимка на седмицата

Снимка на седмицата