Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

Често и лесно ли се разсейвате в офиса? Случвало ли ви се е да вършите задача, отнемаща най-много 30 минути, за около час, а и повече? Ако отговорът на тези въпроси е "да", значи имате проблема на много хора в днешно време – а именно да изпитвате трудност да се фокусирате върху определена дейност или задача.

В офиса, а и въобще около нас има прекалено много фактори, които пречат да се фокусираме върху определена задача за повече време. Дали ще проверите електронната си поща за ново съобщение, дали ще посетите някоя социална мрежа, за да видите дали не са ви писали, или просто ще се заговорите с колега - разсейващите фактори са навсякъде. Те удължават работата и правят деня ви много по-непълноценен. Но как може да преодолеете всичко това и да останете фокусирани по време на работния ден?


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се