Вял интерес към държавната кампания българите да почиват в страната

Едва 77 хотела се включиха в инициативата на туристическото министерство за бонус нощувка при резервация на други две. Колко струва рекламата е тайна

Туристическият министър Николина Ангелкова обяви 2019 г. за година на вътрешния туризъм
Туристическият министър Николина Ангелкова обяви 2019 г. за година на вътрешния туризъм
Туристическият министър Николина Ангелкова обяви 2019 г. за година на вътрешния туризъм    ©  Георги Кожухаров
Туристическият министър Николина Ангелкова обяви 2019 г. за година на вътрешния туризъм    ©  Георги Кожухаров

Кампанията на туристическото министерство, чиято цел е да насърчи българите да избират България за своите почивки, получавайки трета бонус нощувка при заплатени две през месеците април и май, е предизвикала сравнително слаб интерес както сред хотелиерите, така и сред туристите. Такъв извод може да се направи от данните на ведомството, предоставени в отговор на запитване на "Капитал", макар оттам да твърдят, че тя е успешна.

Инициативата "Неочаквана ваканция" бе обявена в началото на април и е рекламирана по медиите в рамките на държавната маркетингова кампания за подкрепа на сектора. Но от министерството не дават информация колко е похарчено.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове