Вял интерес към държавната кампания българите да почиват в страната
Едва 77 хотела се включиха в инициативата на туристическото министерство за бонус нощувка при резервация на други две. Колко струва рекламата е тайна


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Кампанията на туристическото министерство, чиято цел е да насърчи българите да избират България за своите почивки, получавайки трета бонус нощувка при заплатени две през месеците април и май, е предизвикала сравнително слаб интерес както сред хотелиерите, така и сред туристите. Такъв извод може да се направи от данните на ведомството, предоставени в отговор на запитване на "Капитал", макар оттам да твърдят, че тя е успешна.
Инициативата "Неочаквана ваканция" бе обявена в началото на април и е рекламирана по медиите в рамките на държавната маркетингова кампания за подкрепа на сектора. Но от министерството не дават информация колко е похарчено.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове