Скъпа БНТ
Без публичност за финансовото състояние на БНТ конкурсът за генерален директор е безсмислен (обновена на 27.05.19г.)
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- Официалните задължения на държавната телевизия към началото на годината са 18 млн. лв.
- До момента Съветът за електронни медии не показва с нищо, че ще се противопостави на политическия натиск.
Обществената БНТ за пореден път е в процедура за избор на нов генерален директор, който да управлява медиата в следващите три години. Съветът за електронни медии (СЕМ) преди броени дни обяви сроковете за участие в състезанието. До 3 юни кандидатите подават документи, на 5 юли медийният регулатор решава кой е най-подходящ да оглави телевизията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Не можах да разбера, проблем ли е че стани богат струва 4,4млн лв. После почва информация с проценти, 17% от рекламта отива там, а на колко се равнява? Вдигнало аудиторията, пак с проценти. Ми напишете го ясно бе, струва толкова пари, носи толкова пари, има ръст на аудиторията с толкова хора. Все едно не чета капитал а факти.бг
Благодаря Ви, че с внимание четете текстовете ни. Данните за пазар не са ни на разположение, когато пожелаем. Специално заради вас поисках информация за рекламните приходи на БНТ в началото на годината. Въпреки, че бележката ви се отнася до коментар в текста, а не до мой извод. Но сте прав, че подобно изчисление е интересно.
Приходите от реклама на държавната телевизия за периода януари-април 2019 г. са 2,5 млн. лв. според официалните данни от мониторинга на ГАРБ. Медиа директорите (виж карето), с които Капитал разговаря, твърдят, че играта е привлякла 17% от тях, което прави общо 425 хил. лв., или по 106,2 хил. лв. на месец. Сумата е изчислена по официалните тарифи на телевизията, в които не се вземат под внимание направените отстъпки, промоции и бартери, които могат да са между 50 и 60%. Предаването се излъчва пет пъти в седмицата и съм сигурна, че и сам може да изчислите дали рекламните приходи покриват годишната инвестиция.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.