България и съседките й от ЕС не се справят с последствията от "Дизелгейт"
Едва половината проблемни автомобили на Volkswagen у нас са получили софтуерен ъпдейт


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Само четири държави в ЕС са се справили по-зле с изтеглянето на замърсяващите дизелови автомобили от България вследствие скандала "Дизелгейт". Това са Румъния, Полша, Хърватия и Словакия.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
И какво значение им? В България се карат коли без катализатор, а ние искаме да им се сменя софтуера! И 100% от колите да им беше сменен софтуера, грам нямаше да се промени проблема с ФПЧ и замърсяванията.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.