България и съседките й от ЕС не се справят с последствията от "Дизелгейт"

Едва половината проблемни автомобили на Volkswagen у нас са получили софтуерен ъпдейт

Основно последствие от скандала "Дизелгейт", при който Volkswagen преправяше тестовете за вредни емисии на своите среден клас дизелови коли, е замърсяващ въздуха автопарк из европейските страни
Основно последствие от скандала "Дизелгейт", при който Volkswagen преправяше тестовете за вредни емисии на своите среден клас дизелови коли, е замърсяващ въздуха автопарк из европейските страни
Основно последствие от скандала "Дизелгейт", при който Volkswagen преправяше тестовете за вредни емисии на своите среден клас дизелови коли, е замърсяващ въздуха автопарк из европейските страни    ©  Mal Langsdon
Основно последствие от скандала "Дизелгейт", при който Volkswagen преправяше тестовете за вредни емисии на своите среден клас дизелови коли, е замърсяващ въздуха автопарк из европейските страни    ©  Mal Langsdon
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

3 от 4 силно замърсяващи коли в ЕС все още не са изтеглени за поправка.

Само четири държави в ЕС са се справили по-зле с изтеглянето на замърсяващите дизелови автомобили от България вследствие скандала "Дизелгейт". Това са Румъния, Полша, Хърватия и Словакия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • - 1
    • + 1

    И какво значение им? В България се карат коли без катализатор, а ние искаме да им се сменя софтуера! И 100% от колите да им беше сменен софтуера, грам нямаше да се промени проблема с ФПЧ и замърсяванията.

    Нередност?
Нов коментар