България и съседките й от ЕС не се справят с последствията от "Дизелгейт"

Едва половината проблемни автомобили на Volkswagen у нас са получили софтуерен ъпдейт

Основно последствие от скандала "Дизелгейт", при който Volkswagen преправяше тестовете за вредни емисии на своите среден клас дизелови коли, е замърсяващ въздуха автопарк из европейските страни
Основно последствие от скандала "Дизелгейт", при който Volkswagen преправяше тестовете за вредни емисии на своите среден клас дизелови коли, е замърсяващ въздуха автопарк из европейските страни
Основно последствие от скандала "Дизелгейт", при който Volkswagen преправяше тестовете за вредни емисии на своите среден клас дизелови коли, е замърсяващ въздуха автопарк из европейските страни    ©  Mal Langsdon
Основно последствие от скандала "Дизелгейт", при който Volkswagen преправяше тестовете за вредни емисии на своите среден клас дизелови коли, е замърсяващ въздуха автопарк из европейските страни    ©  Mal Langsdon
3 от 4 силно замърсяващи коли в ЕС все още не са изтеглени за поправка.

Само четири държави в ЕС са се справили по-зле с изтеглянето на замърсяващите дизелови автомобили от България вследствие скандала "Дизелгейт". Това са Румъния, Полша, Хърватия и Словакия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове