Топ обявите за работа на Karieri.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Топ обявите за работа на Karieri.bg

pixabay.com

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

2655 прочитания

pixabay.com

© pixabay.com


Социалните мрежи вече са навсякъде около нас и в нашето ежедневие отделяме часове в тях. Споделяме мнения, коментари, снимки и пътувания. Но винаги трябва да знаем, че социалните мрежи са достъпни както за нашите приятели, така и за всеки, който желае да прегледа какво сме публикували в близките няколко дни, седмици, дори години и може да го направи с едно натискане на мишката.

Голяма част от работодателите споделят, че проверяват винаги кандидатстващите за дадена позиция в някоя от социалните мрежи. Отнема минути, но в същото време именно там мениджърите могат да видят какво представлява един човек, от какво се интересува или как прекарва свободното си време. Това може както да ви изиграе лоша шега, така и да ви изкара с една крачка пред останалите кандидати. Но как да използваме социалните мрежи, за да подсилим кандидатурата си за работа?

Квалификацията и обученията, които са вписани в CV-то са важни, но доброто впечатление е може би още по-определящо. Не може да разчитате само и единствено на уменията и доброто представяне на интервюто да ви спечелят работното място. Ако искате да направите добро впечатление, трябва да се погрижите за добър дигитален имидж. Като за начало може да потърсите какво излиза в Интернет срещу вашето име. Не е задължително проверката да е само чрез Google – може и през други търсачки.

Контролът е изключително важен. Всяка социална мрежа има настройки за поверителност. Не ги омаловажавайте, а ги използвайте по предназначение. Погрижете се личните ви снимки и преживявания да не станат достояние на бъдещия ви работодател. Да, всеки има право да се забавлява и да прави каквото иска в свободното си време, но това не бива да става достояние на вашия бъдещ работодател. Същото се отнася и за мнения и коментари относно каквито и да било теми.

Внимавайте какво публикувате в социалните мрежи. Не всички неща са подходящи да бъдат видени от специалистите по подбор на компанията. Важно е да следите какви групи и хора харесвате и следвате.

Личният бранд и подборът на кадри по ключови думи нямаха особена тежест в миналото, но днес са две области, които влияят на начина, по който работодатели и кандидати взаимодействат и общуват помежду си. Обърнете внимание на вашето онлайн присъствие. Недобре поддържаните профили в социалните мрежи не говорят добре за вас. За да привлечете внимание е хубаво да сте активни и да публикувате съдържание, което съответства на търсения от вас имидж.

След като се погрижите за вашия дигитален имидж, е време да потърсите и подходяща за вас работа. За тази цел разгледайте актуалните обяви на Karieri.bg.

Lufthansa Technik Sofia търси:

Авиомеханик

KPMG търси:

Senior Accountant Tax Graduates
Administrative Assistant

Tax Advisors

KINSTELLAR търси:

Corporate/M&A Associate in Sofia

"Еконт експрес" търси:

Бизнес стратег

Пр2 търси:

Комуникационен експерт

Chambre de commerce et d’industrie France – Bulgarie търси:

Социалните мрежи вече са навсякъде около нас и в нашето ежедневие отделяме часове в тях. Споделяме мнения, коментари, снимки и пътувания. Но винаги трябва да знаем, че социалните мрежи са достъпни както за нашите приятели, така и за всеки, който желае да прегледа какво сме публикували в близките няколко дни, седмици, дори години и може да го направи с едно натискане на мишката.

Голяма част от работодателите споделят, че проверяват винаги кандидатстващите за дадена позиция в някоя от социалните мрежи. Отнема минути, но в същото време именно там мениджърите могат да видят какво представлява един човек, от какво се интересува или как прекарва свободното си време. Това може както да ви изиграе лоша шега, така и да ви изкара с една крачка пред останалите кандидати. Но как да използваме социалните мрежи, за да подсилим кандидатурата си за работа?


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK