Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
14 юни 2019, 11:45, 2411 прочитания

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Социалните мрежи вече са навсякъде около нас и в нашето ежедневие отделяме часове в тях. Споделяме мнения, коментари, снимки и пътувания. Но винаги трябва да знаем, че социалните мрежи са достъпни както за нашите приятели, така и за всеки, който желае да прегледа какво сме публикували в близките няколко дни, седмици, дори години и може да го направи с едно натискане на мишката.

Голяма част от работодателите споделят, че проверяват винаги кандидатстващите за дадена позиция в някоя от социалните мрежи. Отнема минути, но в същото време именно там мениджърите могат да видят какво представлява един човек, от какво се интересува или как прекарва свободното си време. Това може както да ви изиграе лоша шега, така и да ви изкара с една крачка пред останалите кандидати. Но как да използваме социалните мрежи, за да подсилим кандидатурата си за работа?


Квалификацията и обученията, които са вписани в CV-то са важни, но доброто впечатление е може би още по-определящо. Не може да разчитате само и единствено на уменията и доброто представяне на интервюто да ви спечелят работното място. Ако искате да направите добро впечатление, трябва да се погрижите за добър дигитален имидж. Като за начало може да потърсите какво излиза в Интернет срещу вашето име. Не е задължително проверката да е само чрез Google – може и през други търсачки.

Контролът е изключително важен. Всяка социална мрежа има настройки за поверителност. Не ги омаловажавайте, а ги използвайте по предназначение. Погрижете се личните ви снимки и преживявания да не станат достояние на бъдещия ви работодател. Да, всеки има право да се забавлява и да прави каквото иска в свободното си време, но това не бива да става достояние на вашия бъдещ работодател. Същото се отнася и за мнения и коментари относно каквито и да било теми.

Внимавайте какво публикувате в социалните мрежи. Не всички неща са подходящи да бъдат видени от специалистите по подбор на компанията. Важно е да следите какви групи и хора харесвате и следвате.



Личният бранд и подборът на кадри по ключови думи нямаха особена тежест в миналото, но днес са две области, които влияят на начина, по който работодатели и кандидати взаимодействат и общуват помежду си. Обърнете внимание на вашето онлайн присъствие. Недобре поддържаните профили в социалните мрежи не говорят добре за вас. За да привлечете внимание е хубаво да сте активни и да публикувате съдържание, което съответства на търсения от вас имидж.

След като се погрижите за вашия дигитален имидж, е време да потърсите и подходяща за вас работа. За тази цел разгледайте актуалните обяви на Karieri.bg.

Lufthansa Technik Sofia търси:
Авиомеханик

БНБ търси:
ЮРИСКОНСУЛТ (по заместване) В ОТДЕЛ "ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ"
ЕКСПЕРТ В ДИРЕКЦИЯ "РЕГИСТРИ"

KPMG търси:
Senior Accountant
Tax Graduates
Administrative Assistant
Tax Advisors

KINSTELLAR търси:
Corporate/M&A Associate in Sofia

"Еконт експрес" търси:
Бизнес стратег

Банка ДСК търси:
EXPERT/SENIOR EXPERT
Главен Експерт към Дирекция "MIS" в Управление "Контролинг"

"Икономедиа" търси:
Front-end програмист
React Native програмист

"EVN България" търси:
Експерт, подбор и развитие
Специалист Маркетинг
Офис мениджър (по заместване)

Expat Asset Management търси:
Мениджър за връзки с институционални инвеститори/ Relationship Manager Institutional Investors

Пр2 търси:
Комуникационен експерт

Chambre de commerce et d’industrie France – Bulgarie търси:
Responsable marketing, communication et relation avec les membres

Еконт търси:
Бранд мениджър
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Вечерни новини: Започва приемът на документи по схемата за заетост; Навън - само с маска 3 Вечерни новини: Започва приемът на документи по схемата за заетост; Навън - само с маска

И още: Петролът продължава да се срива, срокът за чакалнята на еврозоната за България се изтегля за следващата година, а кабинетът обсъжда актуализация на бюджета

30 мар 2020, 1288 прочитания

Утре изтича срокът за становища по общия устройствен план на Царево Утре изтича срокът за становища по общия устройствен план на Царево

Той предвижда застрояване на нови 835 декара в парк "Странджа", от които 678 декара са по крайбрежието

30 мар 2020, 578 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Политика" Затваряне
Резултатите от изборите: Какво показват данните

Статистическият анализ на "Капитал" показва контурите на скритото влияние по места

Още от Капитал
Какво правят другите държави за бизнеса

Какви мерки са предприели правителствата на Гърция, Румъния, Северна Македония и Унгария, за да се справят с икономическото въздействие от разпространението на коронавируса

Шокът понякога ражда успех

Има примери, че настоящата криза подобрява бизнес моделите на много компании

Ваксина срещу комуникационна криза

6 съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

Проф. д-р Коста Костов: Колкото повече знаем за заразата, толкова по-добре ще се справим с нея

Ръководителят на Медицинския експертен съвет към Министерския съвет пред "Капитал"

Шоу по време на пандемия

Как културата и шоубизнесът се променят насред постоянните трусове

Емисия "Добри новини"

За конструктивната журналистика и начините да намалим стреса от информационния поток

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10