С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
14 юни 2019, 11:45, 2133 прочитания

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Социалните мрежи вече са навсякъде около нас и в нашето ежедневие отделяме часове в тях. Споделяме мнения, коментари, снимки и пътувания. Но винаги трябва да знаем, че социалните мрежи са достъпни както за нашите приятели, така и за всеки, който желае да прегледа какво сме публикували в близките няколко дни, седмици, дори години и може да го направи с едно натискане на мишката.

Голяма част от работодателите споделят, че проверяват винаги кандидатстващите за дадена позиция в някоя от социалните мрежи. Отнема минути, но в същото време именно там мениджърите могат да видят какво представлява един човек, от какво се интересува или как прекарва свободното си време. Това може както да ви изиграе лоша шега, така и да ви изкара с една крачка пред останалите кандидати. Но как да използваме социалните мрежи, за да подсилим кандидатурата си за работа?


Квалификацията и обученията, които са вписани в CV-то са важни, но доброто впечатление е може би още по-определящо. Не може да разчитате само и единствено на уменията и доброто представяне на интервюто да ви спечелят работното място. Ако искате да направите добро впечатление, трябва да се погрижите за добър дигитален имидж. Като за начало може да потърсите какво излиза в Интернет срещу вашето име. Не е задължително проверката да е само чрез Google – може и през други търсачки.

Контролът е изключително важен. Всяка социална мрежа има настройки за поверителност. Не ги омаловажавайте, а ги използвайте по предназначение. Погрижете се личните ви снимки и преживявания да не станат достояние на бъдещия ви работодател. Да, всеки има право да се забавлява и да прави каквото иска в свободното си време, но това не бива да става достояние на вашия бъдещ работодател. Същото се отнася и за мнения и коментари относно каквито и да било теми.

Внимавайте какво публикувате в социалните мрежи. Не всички неща са подходящи да бъдат видени от специалистите по подбор на компанията. Важно е да следите какви групи и хора харесвате и следвате.



Личният бранд и подборът на кадри по ключови думи нямаха особена тежест в миналото, но днес са две области, които влияят на начина, по който работодатели и кандидати взаимодействат и общуват помежду си. Обърнете внимание на вашето онлайн присъствие. Недобре поддържаните профили в социалните мрежи не говорят добре за вас. За да привлечете внимание е хубаво да сте активни и да публикувате съдържание, което съответства на търсения от вас имидж.

След като се погрижите за вашия дигитален имидж, е време да потърсите и подходяща за вас работа. За тази цел разгледайте актуалните обяви на Karieri.bg.

Lufthansa Technik Sofia търси:
Авиомеханик

БНБ търси:
ЮРИСКОНСУЛТ (по заместване) В ОТДЕЛ "ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ"
ЕКСПЕРТ В ДИРЕКЦИЯ "РЕГИСТРИ"

KPMG търси:
Senior Accountant
Tax Graduates
Administrative Assistant
Tax Advisors

KINSTELLAR търси:
Corporate/M&A Associate in Sofia

"Еконт експрес" търси:
Бизнес стратег

Банка ДСК търси:
EXPERT/SENIOR EXPERT
Главен Експерт към Дирекция "MIS" в Управление "Контролинг"

"Икономедиа" търси:
Front-end програмист
React Native програмист

"EVN България" търси:
Експерт, подбор и развитие
Специалист Маркетинг
Офис мениджър (по заместване)

Expat Asset Management търси:
Мениджър за връзки с институционални инвеститори/ Relationship Manager Institutional Investors

Пр2 търси:
Комуникационен експерт

Chambre de commerce et d’industrie France – Bulgarie търси:
Responsable marketing, communication et relation avec les membres

Еконт търси:
Бранд мениджър
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Вечерни новини: Новият главен прокурор е ясен; Иван Тотев няма да се кандидатира за кмет на Пловдив 1 Вечерни новини: Новият главен прокурор е ясен; Иван Тотев няма да се кандидатира за кмет на Пловдив

И още: Утре ще разберем кой е новият премиер на Великобритания; Партията на президента и бивш комик Зеленски печели изборите в Украйна

22 юли 2019, 2063 прочитания

Освен sms София въвежда дигитален талон за плащане на синя и зелена зона 1 Освен sms София въвежда дигитален талон за плащане на синя и зелена зона

Той ще е достъпен през неограничен брой приложения до няколко месеца

22 юли 2019, 1245 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "България" Затваряне
Резултатите от изборите: Какво показват данните

Статистическият анализ на "Капитал" показва контурите на скритото влияние по места

Фандъкова forever

Дори кметът на София да остане на власт, ГЕРБ ще има проблем с мнозинството в общинския съвет

Държавата с най-отворените данни в света

Как България неволно настигна скандинавските страни по публичност на доходите

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

До Луната и напред

Светът отбелязва 50-годишнината от стъпването на човека на Луната с още по-амбициозни космически програми

Бързи, смели, бременни

За остарелите представи и новите проучвания, които доказват ползите от физическата активност и по време на беременността