Какво става с тунелите по "Хемус"

Ремонтът на най-дългия - "Витиня", ще завърши някога догодина, в проблемната тръба в "Ечемишка" още няма предвиден, а другите два тепърва предстоят

Над 22 млн. лв. струва ремонта на тръбата на тунел "Витиня" в посока Варна
Над 22 млн. лв. струва ремонта на тръбата на тунел "Витиня" в посока Варна
Над 22 млн. лв. струва ремонта на тръбата на тунел "Витиня" в посока Варна    ©  Юлия Лазарова
Над 22 млн. лв. струва ремонта на тръбата на тунел "Витиня" в посока Варна    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

"Хемус" е магистралата, която всеки иска да избегне при пътуване. Когато и да погледнете новините, изглежда, че шансът да попаднете в тапа по пътя към Ботевград е огромен. Причината най-често е една: тунелите и виадуктите по "Хемус" са почти непрестанно в ремонт.

В най-дългия тунел у нас - "Витиня", сега движението преминава двупосочно в тръбата за Варна, защото другата се ремонтира. На 8 юни за около час тунелът дори беше изцяло непроходим заради катастрофа. Тя затвори единствената отворена тръба.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    touroperator avatar :-|
    touroperator
    • - 1
    • + 6

    Не е вярно, че причината за това състояние са дългите години безхаберие. Причината е още по-дългите години крадене.
    Че за тези години ремонти, китайците щяха да построят две нови магистрали.
    На тези от АПИ няма ли кой (примерно журналистите на Капитал) да им каже как се правят ремонти на магистрали в "белите" държави. Че се работи на 24-часов режим на работа с необходимата техника и хора.

    Нередност?
  • 2
    realismisthename avatar :-|
    realismisthename
    • + 9

    Хемус направи доста хотели по морето.

    Нередност?
  • 3
    val1320 avatar :-|
    val1320
    • + 9

    За тези пари тунелите можеха да се съборят,земните маси да се изгребат и да се направи открито трасе-иначе,кошмарът продължава без край!

    Нередност?
  • 4
    mickmick avatar :-|
    mickmick
    • + 7

    Имаше един виц за един млад адвокат, дето решил едно дело на баща си.. а баща му се скарали и казал, че с това дело 20 години се изхранвал.

    Та и тук - нямат бърза работа, пари искат да изкарват.

    Нередност?
Нов коментар