Пореден шеф на пътната агенция напусна, този път по "лична молба"
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Пореден шеф на пътната агенция напусна, този път по "лична молба"

Радослав Влахов изкара на поста само четири месеца

Пореден шеф на пътната агенция напусна, този път по "лична молба"

Бивш директор в пътната агенция влиза в управителния съвет на мястото на Радослав Влахов

Мила Чернева
6770 прочитания

Радослав Влахов изкара на поста само четири месеца

© Надежда Чипева


В управителния съвет (УС) на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) беше извършена поредна рокада. Радослав Влахов, който беше единственият друг член на съвета освен неговия председател Георги Терзийски, е напуснал по "лична молба", се казва в прессъобщение на регионалното министерство.

На негово място е назначен инж. Иван Досев, който досега е бил директор на дирекция "Поддържане на пътната инфраструктура" в АПИ, а преди това е бил заместник-началник на ДНСК.

Влахов беше назначен заедно с председателя на УС на АПИ Георги Терзийски в края на януари. И двамата нямаха нищо общо с пътната инфраструктура. Влахов е икономист, който преди да поеме ръководството на АПИ, три години е бил изпълнителен директор и член на съвета на директорите на "Пазари Изток". Преди това е работил в "Булгартрансгаз".

Терзийски също е икономист по образование, който преди пътната агенция е бил областен управител на Ловеч. Съвпадение или не, точно преди него този пост заемаше зам. регионалният министър Николай Нанков.

Преди да бъдат назначени Терзийски и Влахов, три седмици сам начело на АПИ беше Дончо Атанасов.

Според източници на "Капитал" управляващите срещат трудности напоследък да намират нови директори на пътната агенция, особено с експертиза в пътищата, тъй като съдбата на хората на тези позиции през последните няколко години е свързана с обвинения или шумни оставки.

Инж. Иван Досев е новият директор
Фотограф: МРРБ

Лошата участ на пътните шефове

Лазар Лазаров беше обвинен в безстопанственост през юни 2017г. а впоследствие с друг член на управителния съвет - Дончо Атанасов, получи и второ обвинение за смъртния случай в тунел "Ечемишка".

Лазаров беше подал оставка през 2016 г., а Атанасов напусна управителния съвет, когато прокуратурата го обвини и за фаталната отсечка край град Своге, където катастрофа отне живота на 20 души.

Друг от пътните шефове - Светослав Глосов, влезе в УС през юни 2017 г., а година след това стана и негов председател. Бойко Борисов поиска оставката му след фиаското с електронните винетки в началото на 2019 г. Покрай този гаф поста си наложи да напусне и друг член на съвета - Веселин Давидов. Глосов също получи обвинение за пътя край Своге през април.

Затова може би е добре, че Радослав Влахов напуска без много шум и си е спестил подобна съдба. Засега.

В управителния съвет (УС) на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) беше извършена поредна рокада. Радослав Влахов, който беше единственият друг член на съвета освен неговия председател Георги Терзийски, е напуснал по "лична молба", се казва в прессъобщение на регионалното министерство.

На негово място е назначен инж. Иван Досев, който досега е бил директор на дирекция "Поддържане на пътната инфраструктура" в АПИ, а преди това е бил заместник-началник на ДНСК.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK