Другото възможно бъдеще на Белене

Електрически велосипеди, пункт за билки, обучени гидове за Дунавския район, или как един град и едно село търсят нови идеи за развитие

Пред сградата на общината в гр. Белене стоят три чисто нови електрически велосипеда, прикрепени към зарядните си станции
Пред сградата на общината в гр. Белене стоят три чисто нови електрически велосипеда, прикрепени към зарядните си станции
Пред сградата на общината в гр. Белене стоят три чисто нови електрически велосипеда, прикрепени към зарядните си станции    ©  WWF
Пред сградата на общината в гр. Белене стоят три чисто нови електрически велосипеда, прикрепени към зарядните си станции    ©  WWF
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

"Представете си някой ден да можете да стигнете от българския град Белене до германския Тутлинген само като следвате река Дунав. И то с електрически велосипед. Аз вярвам, че това ще е възможно." С тези думи ръководителят на проект LENA от страна на водещия партньор WWF - България, Диана Андреева представи на гражданите на град Белене новите електрически велосипеди пред сградата на общината.

България участва в проект LENA от началото на 2017-а година.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    petkata1 avatar :-|
    petkata1
    • + 1

    "Представете си някой ден да можете да стигнете от българския град Белене до германския Тутлинген само като следвате река Дунав. И то с електрически велосипед. Аз вярвам, че това ще е възможно."
    Чудесна мечта. Жалко, че не е цел. За да се реализира тази мечта трябва да се развие и разшири икономиката и земеделието в региона Никопол-Белене-Свищов. В момента там на магия преживяват и оцеляват дребни земеделци, животновъди и търговци. А наемните работници са на минимална заплата. А за инфраструктурата да не отваряме въобще дума - дупка до дупка мале ле. В Сирия след бомбардировките има по-малко дупки отколкото в пътищата на региона. След 1990 г. 1 м. улуца и общински път не е направен. Само кърпежи, които след първия дъжд или сняг изчезват. А младите, като от чума бягат по-големите градове и чужбина.
    А проекта за елктрическите велосипеди е чудесен, само дето Белене се нуждае на живот от работеща икономика, която да се превърне в поминък и бъдеще.

    Нередност?
Нов коментар