ГБС подписа договор за 143 млн. лв. за 6 километра от Околовръстното
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

ГБС подписа договор за 143 млн. лв. за 6 километра от Околовръстното

Южната дъга беше пусната в експлоатация през 2012 г., като изпълнител отново беше ГБС

ГБС подписа договор за 143 млн. лв. за 6 километра от Околовръстното

Строителството няма да започне в близките месеци, тъй като предстои да се избира надзорна фирма

Мила Чернева
18257 прочитания

Южната дъга беше пусната в експлоатация през 2012 г., като изпълнител отново беше ГБС

© Георги Кожухаров



Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

5 коментара
  • D-r D

    "...привидно високата стойност..." Вие се шегувате!!

    Това са 23 833 лв на метър!!! Един метър е една по-широка крачка!!

    Я да опредметим тая сума: 23 833 лв би вземал ЗА ГОДИНА сина/дъщеря ви, ако някой му/й дава 2 бона месечно! А за колко работи всъщност? И за колко години ще припечели колкото за 1 м магистрала???
    Е, говорим все пак за Борисова магистрала, де...

    Само на мен ли тая цена ми изглежда безумна???

    Още по-безумното е, че не съм чувал в България (член на ЕС) към многомилионните мегаинфраструктурните проекти да проявяват интерес ония мегакомпании от ЕС, които строят подобни мегаинфраструктурни проекти в белите държави от ЕС!

    Защо не кандидатстват да работят в Борисова България??

    Или световните компании си знаят, че Пешов и Со, Златев и Со, Пееф - естествено - са единствените, които се допускат на яслата на Борисов и изобщо не си правят труда да чакат някакви си "комисии" да ги декласират по измислени поводи.

    Ей, заспали българи!! Крадат ви като за последно!!!
    С едни и същи пинизи, едни и същи дебелаци.

    Пък вие продължавайте да лягате на оня, Лидера, дето бръсне Пееф в огледалото сутрин...
    Добре, че няма огледало и в клозета си, че не ми се помисля кого бърше...
    Пък знаеш ли, може и да има?..

  • 3
    vassilun avatar :-|
    vassilun


    До коментар [#] от "
    zuj33614488
    ":

    Спрете да поствате тази боза под всяка статия! Няма да стане истина!

  • 4
    wfe47469874 avatar :-|
    TVV

    6 километра? Тея сериозно ли?

    Добре, че сме си избрали политици-визионери!

  • 5
    vhv avatar :-|
    vhv

    € 12 18500 000 на километър!!! Че то си е направо за без пари...
    (Да не го строи някоя люксембургска фирма, където минималната заплата е € 1999,00 на месец? Е, поне ще е качествено, за толкова пари...)


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Новата трибуна

Новата трибуна

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK