Топ обявите за работа на Karieri.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Новият брой: Новите визи

Топ обявите за работа на Karieri.bg

pixabay.com

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга,финансите, IT, сектора, търговията, човешките ресурси

3445 прочитания

pixabay.com

© pixabay.com


Иновациите са тема, която започна доста често да циркулира в общественото пространство. Когато говорим за иновации обаче трябва да имаме предвид не просто нещо "ново" и "креативно", а преди всичко феномен, който носи позитивна промяна за компанията и обществото и разрешава конкретен проблем. А понякога подобни решения са буквално пред нас.

При положение, че човешкият капитал е ключов за успешното развитие на организацията, HR иновациите обикновено са с фокус върху привличането, задържането и развитието на талантите в дадена компания. Но как може да заинтригуваме даден кандидат, за да започне работа и да се задържи във фирмата?

Не, не всичко зависи от заплащането. Какво мислите, ако заедно с баджа си за достъп до сградата, получите виртуално досие с "персонален бюджет за обучение". Колкото повече време прекарвате във фирмата и/или колкото по-добри резултати постигате в работата си, толкова повече вашият бюджет за индивидуално професионално обучение расте.

И още по-хубавото - вие самите разполагате с този бюджет и можете проактивно да предложите на мениджъра си за какво да го използвате, избирайки от предварително зададени теми за обучение. Ако все още не може да си обясните системата – то тя е сходна с тази на "кредитите", които получаваме в университета.

Преимуществата тук са многоаспектни. Алгоритъм, който стимулира още повече точно онези служители, които така или иначе са мотивирани и постигат резултати, ясно показва в кои хора си струва да се инвестира допълнително и кои имат потенциал дългосрочно да допринасят за организацията.

От друга страна, всеки служител е стимулиран да постига повече, да увеличава индивидуалния си бюджет за професионално развитие и съответно да може да има достъп до по-скъпи и стойностни обучения.

Това би бил чудесен начин да събудим отговорността на служителите по отношение на собственото им професионално развитие и да си спестим главоболията с немотивирани служители, които посещават обучения по задължение, а не по собствен избор.

Ако във вашата компания тази идея все още не е внедрена, то е време да я предложите. Прегледайте и свободните позиции за работа на Karieri.bg.

Sarantis Bulgaria търси:

KEY ACCOUNTS MANAGER

MARKETING MANAGER

Комисия за финансов надзор търси:

UNICEF търси:

Resource Mobilization Manager

БНБ търси:

Expat Asset Management търси:

Експерт връзки с инвеститорите/ Investor Relations Expert

Lufthansa Technik Sofia търси:

"Еконт експрес" търси:

Бизнес стратег

Банка ДСК търси:

Иновациите са тема, която започна доста често да циркулира в общественото пространство. Когато говорим за иновации обаче трябва да имаме предвид не просто нещо "ново" и "креативно", а преди всичко феномен, който носи позитивна промяна за компанията и обществото и разрешава конкретен проблем. А понякога подобни решения са буквално пред нас.

При положение, че човешкият капитал е ключов за успешното развитие на организацията, HR иновациите обикновено са с фокус върху привличането, задържането и развитието на талантите в дадена компания. Но как може да заинтригуваме даден кандидат, за да започне работа и да се задържи във фирмата?


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK