Топ обявите за работа на Karieri.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Топ обявите за работа на Karieri.bg

pixabay.com

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

3091 прочитания

pixabay.com

© pixabay.com


Може ли приятелската атмосфера в офиса да направи дадена компания по-успешна, а приходите и бизнеса - по-устойчиви? Абсолютно да! Как обаче може да бъде постигнато това и какви решения трябва да бъдат взети?

Промените за изграждане на една приятелска атмосфера в офиса трябва да започнат от самото ръководство. Ако служителите във фирмата сформират един добър колектив, те ще се представят много по-добре в своите служебни задължения, а това ще се отрази и на обслужването на клиентите. Въпреки това тази бизнес стратегия не е много разпространена, тъй като компаниите просто не успяват да намерят точния път.

За изграждане на добър колектив се иска доста работа и много промени. Като за начало основният фокус трябва да бъде изместен върху самите служители – или по-точно да им се даде глас. Когато те видят, че компанията мисли както за своите, така и за техните интереси, това ще подсили увереността и мотивацията им.

Определено лошата и неприятелска атмосфера на работното място демотивира служителите и ги кара само да "отчитат работна дейност", а не да вършат своите служебни задължения с желание и жажда за успех.

Вашето работно място не предоставя необходимите условия за успешно професионално развитие и приятелска атмосфера? В такъв случай не се двоумете да напуснете и да потърсите нещо по-перспективно.

Все пак това време от годината е и перфектното за едно ново начало в кариерата. Ако все още не сте набелязали следващата си кариерна цел, разгледайте актуалните топ обяви на Karieri.bg.

Broker of Financial instruments

Сефора България търси:

STORE MANAGER

Atendia търси:

Business Developer Corporate Clients

KPMG търси:

Senior Advisor, Transfer Pricing

Senior Accountant

Sarantis Bulgaria търси:

KEY ACCOUNTS MANAGER

Комисия за финансов надзор търси:

Финансов анализатор

"СПИДИ" търси:

Мениджър екип

Sarantis Bulgaria търси:

Lufthansa Technik Sofia търси:

Авиомеханик

KINSTELLAR търси:

Corporate/M&A Associate in Sofia

"Еконт експрес" търси:

Бизнес стратег

Може ли приятелската атмосфера в офиса да направи дадена компания по-успешна, а приходите и бизнеса - по-устойчиви? Абсолютно да! Как обаче може да бъде постигнато това и какви решения трябва да бъдат взети?

Промените за изграждане на една приятелска атмосфера в офиса трябва да започнат от самото ръководство. Ако служителите във фирмата сформират един добър колектив, те ще се представят много по-добре в своите служебни задължения, а това ще се отрази и на обслужването на клиентите. Въпреки това тази бизнес стратегия не е много разпространена, тъй като компаниите просто не успяват да намерят точния път.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK