В днешно време всички тези модерни технологии могат значително да улеснят задачата, наречена търсене на работа. Чрез социалните мрежи вече много по-лесно потенциалните работодатели могат да ви намират. Освен това без значение от годините на професионалния ви опит може да успявате да промотирате вашите силни страни и умения, мотивация и потенциал.
Това може да стане факт обаче само ако обърнете по-сериозно внимание на профила си в платформата LinkedIn. Социалната мрежа може да направи името ви по-разпознаваемо и да помогне на кариерното ви развитие. А вие можете да наложите своя собствен личен бранд, при това с нулев бюджет. Стига да имате правилната стратегия.
Колкото по-развит е вашият профил, толкова повече LinkedIn ще ви препоръчва на други потребители, т.е. потенциални работодатели или бизнес партньори, колеги от сектора и т.н. Тази социална мрежа има алгоритъм, според който ако профилът ви е празен, той би излизал по-долу в списъка с резултати и обратно - ако е попълнен изцяло, ще бъде по-видим. Затова само да имате профил в LinkedIn не е достатъчно, трябва и да поработите върху цялостното си представяне там.
Задължително изберете към коя професионална индустрия/ниша принадлежите. Ако нямате достатъчно професионален опит и ви е трудно да определите "вашия" сектор, не се притеснявайте да напишете и нещо по-генерално, като например Human Resources. Винаги можете да го коригирате в бъдеще, само не оставайте полето празно. Важно е да изберете и вашето местоположение. Достатъчно е поне държава, но е препоръчително да се посочи и град. Тази информация ще е от полза за всеки, който търси професионалист от дадена географска ширина.
LinkedIn изисква да посочите и минимум 3 професионални умения. Помислете с какво искате да бъдете запомнен и какво има връзка с кариерния път, който сте си избрали. Например "работа с финансови отчети" е умение, което почти всеки професионалист от корпоративния сектор е развил в една или друга степен. Но би било смислено да се посочи, ако сте финансист или счетоводител и би било много по-малко релевантно, ако сте оператор обаждания.
Това са необходимите минимални условия, за да оптимизирате профила си в LinkedIn. Хубавото е, че ако се постараете да ги изпълните, шансовете ви за повече професионални контакти и възможности значително ще нараснат.
Разгледайте и актуалните обяви за работа на Karieri.bg.Банка ДСК търси:
Експерт – подбор на персоналКОМИСИЯ ЗА ФИНАНСОВ НАДЗОР търси:
Финансов анализаторФинансов анализатор - сертифициран финансов анализатор (CFA)
Germany Trade & Invest (GTAI) търси:
Bulgarische Assistentin / Bulgarischer Assistent
Expat Asset Management търси:
В днешно време всички тези модерни технологии могат значително да улеснят задачата, наречена търсене на работа. Чрез социалните мрежи вече много по-лесно потенциалните работодатели могат да ви намират. Освен това без значение от годините на професионалния ви опит може да успявате да промотирате вашите силни страни и умения, мотивация и потенциал.
Това може да стане факт обаче само ако обърнете по-сериозно внимание на профила си в платформата LinkedIn. Социалната мрежа може да направи името ви по-разпознаваемо и да помогне на кариерното ви развитие. А вие можете да наложите своя собствен личен бранд, при това с нулев бюджет. Стига да имате правилната стратегия.
0 коментара