Топ обявите за работа на Karieri.bg
20 Нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Shutterstock

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

4611 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


В днешно време всички тези модерни технологии могат значително да улеснят задачата, наречена търсене на работа. Чрез социалните мрежи вече много по-лесно потенциалните работодатели могат да ви намират. Освен това без значение от годините на професионалния ви опит може да успявате да промотирате вашите силни страни и умения, мотивация и потенциал.

Това може да стане факт обаче само ако обърнете по-сериозно внимание на профила си в платформата LinkedIn. Социалната мрежа може да направи името ви по-разпознаваемо и да помогне на кариерното ви развитие. А вие можете да наложите своя собствен личен бранд, при това с нулев бюджет. Стига да имате правилната стратегия.

Колкото по-развит е вашият профил, толкова повече LinkedIn ще ви препоръчва на други потребители, т.е. потенциални работодатели или бизнес партньори, колеги от сектора и т.н. Тази социална мрежа има алгоритъм, според който ако профилът ви е празен, той би излизал по-долу в списъка с резултати и обратно - ако е попълнен изцяло, ще бъде по-видим. Затова само да имате профил в LinkedIn не е достатъчно, трябва и да поработите върху цялостното си представяне там.

Задължително изберете към коя професионална индустрия/ниша принадлежите. Ако нямате достатъчно професионален опит и ви е трудно да определите "вашия" сектор, не се притеснявайте да напишете и нещо по-генерално, като например Human Resources. Винаги можете да го коригирате в бъдеще, само не оставайте полето празно. Важно е да изберете и вашето местоположение. Достатъчно е поне държава, но е препоръчително да се посочи и град. Тази информация ще е от полза за всеки, който търси професионалист от дадена географска ширина.

LinkedIn изисква да посочите и минимум 3 професионални умения. Помислете с какво искате да бъдете запомнен и какво има връзка с кариерния път, който сте си избрали. Например "работа с финансови отчети" е умение, което почти всеки професионалист от корпоративния сектор е развил в една или друга степен. Но би било смислено да се посочи, ако сте финансист или счетоводител и би било много по-малко релевантно, ако сте оператор обаждания.

Това са необходимите минимални условия, за да оптимизирате профила си в LinkedIn. Хубавото е, че ако се постараете да ги изпълните, шансовете ви за повече професионални контакти и възможности значително ще нараснат.

Разгледайте и актуалните обяви за работа на Karieri.bg.Банка ДСК търси:

Експерт – подбор на персонал

Marketing research Expert

Sarantis Bulgaria търси:

KEY ACCOUNTS MANAGER

MARKETING MANAGER

The American College Of Sofia търси:

Director of Admissions A Part -Time Teacher In German

Lufthansa Technik Sofia търси:

Авиомеханик

KINSTELLAR търси:

Corporate/M&A Associate in Sofia

"Еконт експрес" търси:

Бизнес стратег


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK