Топ обявите за работа на Karieri.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Pixabay

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга,финансите, IT, сектора, търговията, човешките ресурси

3048 прочитания

Pixabay

© Pixabay


Социалните мрежи отдавна не са място просто за публикуване на снимки, вицове или спам съобщения, с които да информирате света около вас какво ядете, пиете и колко често посещавате тоалетната. Социалните мрежи отдавна помагат да си намерите работа или пък служители. Но също така могат и да попречат. Зависи от профила, който си създавате там, и компанията, с която се обгражда виртуалното ви аз.

Няма новина – работодателите вече използват LinkedIn, Facebook и Twitter не само да ви наблюдават дали си губите времето. Търсенето на персонал вече прескача и към други онлайн платформи като Pinterest или видеоканала YouTube. Станали са и по-агресивни и "по-социални" – биха се свързали директно с вас, без да чакат да забележите обявата им за работа в някой специализиран сайт или просто защото са харесали профила ви и искат да работите за тях, а не за конкуренцията.

Безспорно LinkedIn си остава "класическата" мрежа за търсене на кадри и обратно – контактите в нея може да се окажат безценни, ако търсите работа.

Ако все още се питате как социалните мрежи да бъдат използвани като оръжие в търсенето на работа, то ето няколко съвета.

Създайте професионална мрежа от контакти, като регулярно добавяте хора от вашата собствена професионална среда. По-добре е да ги познавате, за да можете да разчитате и на тяхната препоръка при нужда. Следете лидерите във вашия бранш във Facebook и Twitter. Присъединявайте се към професионални групи по интереси, каквито има в LinkedIn и Facebook.

Дайте пълна, точна, ясна и вярна информация в профилите си, особено в LinkedIn. Нека резюмето ви в професионалната мрежа бъде кратко и ударно. Можете да промените URL адреса на профила си в LinkedIn, като му зададете собственото си име или бранд – лесно за запомняне и лесно за препредаване.

Внимавайте какво публикувате. И не, парти снимките невинаги се приемат с лошо око от работодателите, дори напротив - те могат да се изтълкуват като доказателство за общителност. Но поне не си позволявайте статуси с правописни грешки. Публикувайте информация, която е свързана с вашата собствена професионална област.

Ако имате късмет, работодателят сам може да ви открие, преди вие на намерите него. Ако пък не, разгледайте актуалните обяви за работа на Karieri.bg.

БНБ търси:

"Адрес Недвижими имоти" търси:

Административен мениджър

Management Financial Group (MFG) търси:

The American College of Sofia търси:

Teacher in Russian language (Part Time) Director of Admissions

UniCredit Bulbank търси:

Broker of Financial instruments

"Сефора България" търси:

KPMG търси:

Senior Advisor, Transfer Pricing

Sarantis Bulgaria търси:

KEY ACCOUNTS MANAGER

MARKETING MANAGER

КОМИСИЯ ЗА ФИНАНСОВ НАДЗОР търси:

Социалните мрежи отдавна не са място просто за публикуване на снимки, вицове или спам съобщения, с които да информирате света около вас какво ядете, пиете и колко често посещавате тоалетната. Социалните мрежи отдавна помагат да си намерите работа или пък служители. Но също така могат и да попречат. Зависи от профила, който си създавате там, и компанията, с която се обгражда виртуалното ви аз.

Няма новина – работодателите вече използват LinkedIn, Facebook и Twitter не само да ви наблюдават дали си губите времето. Търсенето на персонал вече прескача и към други онлайн платформи като Pinterest или видеоканала YouTube. Станали са и по-агресивни и "по-социални" – биха се свързали директно с вас, без да чакат да забележите обявата им за работа в някой специализиран сайт или просто защото са харесали профила ви и искат да работите за тях, а не за конкуренцията.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Новата трибуна

Новата трибуна

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK