Топ обявите за работа на Karieri.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Новият брой: Новите визи

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Pixabay

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга,финансите, IT, сектора, търговията, човешките ресурси

3143 прочитания

Pixabay

© Pixabay


Социалните мрежи отдавна не са място просто за публикуване на снимки, вицове или спам съобщения, с които да информирате света около вас какво ядете, пиете и колко често посещавате тоалетната. Социалните мрежи отдавна помагат да си намерите работа или пък служители. Но също така могат и да попречат. Зависи от профила, който си създавате там, и компанията, с която се обгражда виртуалното ви аз.

Няма новина – работодателите вече използват LinkedIn, Facebook и Twitter не само да ви наблюдават дали си губите времето. Търсенето на персонал вече прескача и към други онлайн платформи като Pinterest или видеоканала YouTube. Станали са и по-агресивни и "по-социални" – биха се свързали директно с вас, без да чакат да забележите обявата им за работа в някой специализиран сайт или просто защото са харесали профила ви и искат да работите за тях, а не за конкуренцията.

Безспорно LinkedIn си остава "класическата" мрежа за търсене на кадри и обратно – контактите в нея може да се окажат безценни, ако търсите работа.

Ако все още се питате как социалните мрежи да бъдат използвани като оръжие в търсенето на работа, то ето няколко съвета.

Създайте професионална мрежа от контакти, като регулярно добавяте хора от вашата собствена професионална среда. По-добре е да ги познавате, за да можете да разчитате и на тяхната препоръка при нужда. Следете лидерите във вашия бранш във Facebook и Twitter. Присъединявайте се към професионални групи по интереси, каквито има в LinkedIn и Facebook.

Дайте пълна, точна, ясна и вярна информация в профилите си, особено в LinkedIn. Нека резюмето ви в професионалната мрежа бъде кратко и ударно. Можете да промените URL адреса на профила си в LinkedIn, като му зададете собственото си име или бранд – лесно за запомняне и лесно за препредаване.

Внимавайте какво публикувате. И не, парти снимките невинаги се приемат с лошо око от работодателите, дори напротив - те могат да се изтълкуват като доказателство за общителност. Но поне не си позволявайте статуси с правописни грешки. Публикувайте информация, която е свързана с вашата собствена професионална област.

Ако имате късмет, работодателят сам може да ви открие, преди вие на намерите него. Ако пък не, разгледайте актуалните обяви за работа на Karieri.bg.

БНБ търси:

"Адрес Недвижими имоти" търси:

Административен мениджър

Management Financial Group (MFG) търси:

The American College of Sofia търси:

Teacher in Russian language (Part Time) Director of Admissions

UniCredit Bulbank търси:

Broker of Financial instruments

"Сефора България" търси:

KPMG търси:

Senior Advisor, Transfer Pricing

Sarantis Bulgaria търси:

KEY ACCOUNTS MANAGER

MARKETING MANAGER

КОМИСИЯ ЗА ФИНАНСОВ НАДЗОР търси:

Социалните мрежи отдавна не са място просто за публикуване на снимки, вицове или спам съобщения, с които да информирате света около вас какво ядете, пиете и колко често посещавате тоалетната. Социалните мрежи отдавна помагат да си намерите работа или пък служители. Но също така могат и да попречат. Зависи от профила, който си създавате там, и компанията, с която се обгражда виртуалното ви аз.

Няма новина – работодателите вече използват LinkedIn, Facebook и Twitter не само да ви наблюдават дали си губите времето. Търсенето на персонал вече прескача и към други онлайн платформи като Pinterest или видеоканала YouTube. Станали са и по-агресивни и "по-социални" – биха се свързали директно с вас, без да чакат да забележите обявата им за работа в някой специализиран сайт или просто защото са харесали профила ви и искат да работите за тях, а не за конкуренцията.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK