С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
3 21 авг 2019, 16:18, 2639 прочитания

Перките по "Графа" остават неясно докога

Въпреки че взе решение през април, общината още не казва кога ще бъде окончателното им премахване и замяната им с колчета

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Все още не е ясно кога ще бъдат премахнати триъгълните ограничители по столичната улица "Граф Игнатиев", въпреки че Столичната община реши да ги смени с чугунени колчета още в началото на април. След поредния инцидент във вторник, при който жена пострада заради т.нар. перки на акули, а мъжът ѝ изкърти няколко от тях и ги премести върху трамвайните релси в знак на протест, гражданите отново започнаха да питат кога ще бъдат демонтирани.

От общината обаче, изглежда, все още не могат да отговорят на този въпрос. "Ще уведомим гражданите, когато получим информация", коментираха пред "Капитал" от пресцентъра на "Московска" 33.
Опитът ни да получим обяснение от Направление "Архитектура и градоустройство" (НАГ), както и от главния архитект на София Здравко Здравков също беше неуспешен.


Първоначалният проект за ремонта на улицата не предвижда никакви ограничители около трамвайните релси, но от "Пътна полиция" настояха за тяхното поставяне с цел да се осигури безопасността на пешеходците. Възраженията и оплаквания на гражданите от вида на гранитните ограничители и инцидентите, които предизвикват, обаче принудиха общината да избере друг вариант - чугунени боларди с височини 40 и 60 см.

На 22 април кметът Йорданка Фандъкова обяви, че проектът за поставяне на колчетата ще бъде разгледан от Комисията за безопасност на движението и ако бъде одобрен и съгласуван с "Пътна полиция", ще може да започне неговата реализация. "Възложила съм да се премахват старите ограничители и да се създаде организация това да се случи. Надявам се, че по този начин ще изпълним най-важната ни задача - опазването живота и здравето на хората", каза тя, цитирана от Dariknews, преди точно 4 месеца. Към днешна нито старите перки на акули са махнати, нито новите колчета се очертава да бъдат поставени скоро. Само инцидентите продължават да се случват.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

ИПИ: За 20 години ефективността на бюджетните разходи не се подобрява ИПИ: За 20 години ефективността на бюджетните разходи не се подобрява

Всеки втори лев на данъкоплатците е похарчен не съвсем законно или нехайно

22 сеп 2019, 527 прочитания

Сделка или не: Ангел Джамбазки е кандидатът на ВМРО за кмет на София 3 Сделка или не: Ангел Джамбазки е кандидатът на ВМРО за кмет на София

Евродепутатът може сериозно да размести резултатите за другите участници, интригата е дали има "политически бартер"

21 сеп 2019, 2301 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "България" Затваряне
Вечерни новини: Идея за 15 години затвор за хакерство, глобата за пробива в НАП ще е за милиони

Президентът сменя началника на НСО; Какви са сценариите за италианската криза; Централните банкери ще обсъждат мерки срещу забавянето на глобалната икономика

Константинос Милонас: Съкровищата на България са данъците и IT талантите

Изпълнителният директор на клъстера на Adecco Group за Гърция и България пред "Капитал"

Нови схеми, нови измамници

КФН публикува нов списък със сайтове, които предлагат сделки с ценни книжа и валути, без да имат лиценз

Печели ли се от имоти на борсата

Дружествата със специална инвестиционна цел са алтернатива на директната инвестиция, а и изискват по-малки суми

Летящите линейки, които властта не дава на хората

Частните хеликоптери работиха на загуба пет години. Сега е ред на държавата

Да откриеш звука на дървото

Потомственият лютиер Апостол Калоферов навършва 75 години

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата