Топ обявите за работа на Karieri.bg
Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT, сектора, търговията, човешките ресурси


Велислав Филипов

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Много хора са убедени, че в основата на стартъпите стоят крайно иновативни идеи и продукти, които никой никога не е виждал до този момент. Всъщност това невинаги е вярно и зад някои от тях може да се крие нещо далеч по-просто. Стартиращите компании на практика се градят върху решенията на сравнително често срещани проблеми, които обаче не са очевидни за всеки.
И в този смисъл добрият предприемач не трябва да е толкова креативен и оригинално мислещ, колкото да е наблюдателен, за да забележи нужда или липса в обществото, която да запълни със своя продукт. След което да намери възможно най-подходящия начин да го представи на потенциалните си клиенти по атрактивен и запомнящ се начин. Ето и няколко принципа, които е добре да имате предвид при изграждането на маркетинговата стратегия на вашия стартъп.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.