С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
23 авг 2019, 11:35, 1876 прочитания

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT, сектора, търговията, човешките ресурси

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Много хора са убедени, че в основата на стартъпите стоят крайно иновативни идеи и продукти, които никой никога не е виждал до този момент. Всъщност това невинаги е вярно и зад някои от тях може да се крие нещо далеч по-просто. Стартиращите компании на практика се градят върху решенията на сравнително често срещани проблеми, които обаче не са очевидни за всеки.

И в този смисъл добрият предприемач не трябва да е толкова креативен и оригинално мислещ, колкото да е наблюдателен, за да забележи нужда или липса в обществото, която да запълни със своя продукт. След което да намери възможно най-подходящия начин да го представи на потенциалните си клиенти по атрактивен и запомнящ се начин. Ето и няколко принципа, които е добре да имате предвид при изграждането на маркетинговата стратегия на вашия стартъп.


Ако сте се сетили за евентуален проблем, на чието решение вашата компания може да се посвети, направете проучване, за да разберете дали и други хора срещат същата трудност. Ако сте единствените, които са забелязали проблема, не е изключено да не намерите достатъчно потребители за бъдещия ви продукт.

Когато развивате идея за стартъп, успехът ви никога не е гарантиран. Затова не залагайте на големи проекти още от началото, а създайте прототип и го покажете на потенциалните си клиенти. Това е най-добрият начин да получите обратна връзка и да разберете какво е психологическото влияние на предложението ви върху потребителите.

Нормално е в началото да не разполагате с големи финансови ресурси. Затова не бързайте да се насочвате към традиционни маркетингови подходи, които в повечето случаи са подходящи за утвърдени и познати марки и продукти. Обърнете внимание на т.нар. партизански маркетинг, който използва специализирани послания и нестандартни комуникационни канали вместо масовите, но твърде скъпи рекламни платформи.



Както вие търсите лоялни потребители, така и потребителите ви очакват лоялно отношение от вас. Затова, ако искате да ги задържите, не се разфокусирайте. Кръгът от потребители може да се разширява, но не и да се измества. В противен случай доверието към вас ще намалее, а с него и продажбите ви.

Ако обаче не искате да рискувате със започването на стартъп, а пък си търсите работа, разгледайте актуалните обяви на Karieri.bg.

British Council in Bulgaria търси:
Accountant

"Балкантел" търси:
Мениджър подготовка тръжни предложения

Reach for Change България търси:
Program Manager Bulgaria

"Монтюпе" търси:
LEAN EXPERT

"Алфа Асет Мениджмънт" търси:
DevOps Engineer/Cross Team Manager

"Икономедиа" търси:
React Native програмист

UNICEF търси:
National Consultant on Social Services Act By-laws Development

"КИНТЕКС" търси:
Експерт - външна търговия

Orange Education търси:
Education Abroad Consultant

VTB Capital търси:
Investment Banking Analyst

The American College Of Sofia търси:
A Full -Time Teacher In Sports

KPMG търси:
BUSINESS DEVELOPMENT ASSISTANT
ADMINISTRATIVE ASSISTANT
Senior Advisor, Forensic

"Лидл България" търси:
Младши консултант ИТ Бизнес решения (м/ж)

TESY търси:
Head of Western Europe & MEA

Cargill търси:
ACCOUNTS PAYABLE SPECIALIST WITH ENGLISH

Банка ДСК търси:
EXPERT/SENIOR EXPERT

Капитал #34

Текстът е част от новия брой на "Капитал". В него ще видите още:

  • Какво разкрива инвеститорският интерес за АЕЦ "Белене"
  • Първата нова мина в България след социализма започва работа
  • Как мобилните телефони заменят кредитните карти

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Бюджетът на здравната каса нараства с 445 млн. лв. догодина Бюджетът на здравната каса нараства с 445 млн. лв. догодина

С част от увеличението институцията ще плаща помощните средства на хора с увреждания

22 окт 2019, 579 прочитания

Вечерни новини: Крайно различни прогнози за изборите в София, правителството залага 3.3% ръст на БВП догодина 1 Вечерни новини: Крайно различни прогнози за изборите в София, правителството залага 3.3% ръст на БВП догодина

И още: Готова е първата отсечка от "Турски поток" в България; Brexit пак ще се отложи, ако парламентът не одобри сделката на Джонсън

21 окт 2019, 3291 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Политика" Затваряне
CBD и тестовете за наркотици

Тестовете, използвани от българската полиция, показват положителен резултат и след употреба канабиноиди, които не са психоактивни

Още от Капитал
Балканска телекомуникационна компания

Новият собственик на дружеството ще бъде оценената на 2.6 млрд. евро регионална телеком и медийна група United Group

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Да сготвиш Боби Михайлов

Как расистките изстъпления на агитките, които властта използва за собствена употреба, свалиха президента на БФС и отекнаха по света

Сирийската авантюра на Ердоган подкопава НАТО

Може ли Северноатлантическият алианс бъде въвлечен във война заради Турция

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

Книга: Олга Токарчук - "Бегуни"

Една от ключовите книги на полската писателка, която получи Нобелова награда за литература

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10