Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT, сектора, търговията, човешките ресурси

Freepik.com    ©  Freepik.com
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Много хора са убедени, че в основата на стартъпите стоят крайно иновативни идеи и продукти, които никой никога не е виждал до този момент. Всъщност това невинаги е вярно и зад някои от тях може да се крие нещо далеч по-просто. Стартиращите компании на практика се градят върху решенията на сравнително често срещани проблеми, които обаче не са очевидни за всеки.

И в този смисъл добрият предприемач не трябва да е толкова креативен и оригинално мислещ, колкото да е наблюдателен, за да забележи нужда или липса в обществото, която да запълни със своя продукт. След което да намери възможно най-подходящия начин да го представи на потенциалните си клиенти по атрактивен и запомнящ се начин. Ето и няколко принципа, които е добре да имате предвид при изграждането на маркетинговата стратегия на вашия стартъп.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.