Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

Изграждането на бранд е дълъг процес, в който са включени и условията на труд
Изграждането на бранд е дълъг процес, в който са включени и условията на труд
Изграждането на бранд е дълъг процес, в който са включени и условията на труд    ©  Reuters
Изграждането на бранд е дълъг процес, в който са включени и условията на труд    ©  Reuters
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Всеки от нас има своите собствени "етикети", или ключови характеристики, с които го свързват повечето (или само някои) хора. А и самите ние сме склонни да поставяме такива. Това е нашият личен бранд и често хората ни асоциират с него. Същото обаче се отнася и за компаниите, но в по-голям мащаб.

Съвременната тенденция в рекламата е такава, че брандовете стават все "по-човешки" и приемат присъщите за хората черти като чувства, мечти, желание за свобода, любопитство. Така компаниите като хората имат своите собствени запазени символи, статуси и послания.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.