Всеки от нас има своите собствени "етикети", или ключови характеристики, с които го свързват повечето (или само някои) хора. А и самите ние сме склонни да поставяме такива. Това е нашият личен бранд и често хората ни асоциират с него. Същото обаче се отнася и за компаниите, но в по-голям мащаб.
Съвременната тенденция в рекламата е такава, че брандовете стават все "по-човешки" и приемат присъщите за хората черти като чувства, мечти, желание за свобода, любопитство. Така компаниите като хората имат своите собствени запазени символи, статуси и послания.
Именно затова корпоративните и бранд комуникациите са една изключително динамично развиваща се сфера в цял свят поради дигитализацията, интернет и социалните медии. Вече всички сме свързани в мрежата, което прави управлението на комуникациите все по-всеобхватно и по-предизвикателно. Всичко е на един клик разстояние.
Специалистите по комуникации вече са убедени в силата на съдържанието. А темата как да създаваме качествено съдържание става все по-важна. Всяка организация има нужда от отдел или поне специалист по комуникации, а пък с увеличаване на силата и мощта на интернет и социалните медии нуждата от специалисти в тази сфера ще става все по-голяма.
Отделите за връзки с клиенти и корпоративни комуникации например задължително трябва да минат обучение по управление на конфликтите онлайн. Една погрешна дума или прибързана реакция могат да разрушат репутация, градена с години. В социалните медии конфликтите се разгарят за секунди.
А ако и вие искате да градите бранда на дадена компания и имате интерес към сферата на маркетинга и комуникациите, разгледайте актуалните обяви на Karieri.bg:
ЕКСПЕРТИ В ОТДЕЛ "МЕТОДОЛОГИЯ И ОТЧЕТНОСТ"
"Лидл България ЕООД енд Ко.КД" търси:
Консултант ИТ Управление на инфраструктурата (м/ж)"Reach for Change България" търси:
Всеки от нас има своите собствени "етикети", или ключови характеристики, с които го свързват повечето (или само някои) хора. А и самите ние сме склонни да поставяме такива. Това е нашият личен бранд и често хората ни асоциират с него. Същото обаче се отнася и за компаниите, но в по-голям мащаб.
Съвременната тенденция в рекламата е такава, че брандовете стават все "по-човешки" и приемат присъщите за хората черти като чувства, мечти, желание за свобода, любопитство. Така компаниите като хората имат своите собствени запазени символи, статуси и послания.
0 коментара