Топ обявите за работа на Karieri.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Изграждането на бранд е дълъг процес, в който са включени и условията на труд

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

2708 прочитания

Изграждането на бранд е дълъг процес, в който са включени и условията на труд

© Reuters


Всеки от нас има своите собствени "етикети", или ключови характеристики, с които го свързват повечето (или само някои) хора. А и самите ние сме склонни да поставяме такива. Това е нашият личен бранд и често хората ни асоциират с него. Същото обаче се отнася и за компаниите, но в по-голям мащаб.

Съвременната тенденция в рекламата е такава, че брандовете стават все "по-човешки" и приемат присъщите за хората черти като чувства, мечти, желание за свобода, любопитство. Така компаниите като хората имат своите собствени запазени символи, статуси и послания.

Именно затова корпоративните и бранд комуникациите са една изключително динамично развиваща се сфера в цял свят поради дигитализацията, интернет и социалните медии. Вече всички сме свързани в мрежата, което прави управлението на комуникациите все по-всеобхватно и по-предизвикателно. Всичко е на един клик разстояние.

Специалистите по комуникации вече са убедени в силата на съдържанието. А темата как да създаваме качествено съдържание става все по-важна. Всяка организация има нужда от отдел или поне специалист по комуникации, а пък с увеличаване на силата и мощта на интернет и социалните медии нуждата от специалисти в тази сфера ще става все по-голяма.

Отделите за връзки с клиенти и корпоративни комуникации например задължително трябва да минат обучение по управление на конфликтите онлайн. Една погрешна дума или прибързана реакция могат да разрушат репутация, градена с години. В социалните медии конфликтите се разгарят за секунди.

А ако и вие искате да градите бранда на дадена компания и имате интерес към сферата на маркетинга и комуникациите, разгледайте актуалните обяви на Karieri.bg:

БНБ търси:

ЕКСПЕРТ В ДИРЕКЦИЯ "ИКОНОМИЧЕСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПРОГНОЗИ" ЕКСПЕРТ В ДИРЕКЦИЯ "РЕГИСТРИ"

Orange Education търси:

Education Abroad Consultant

The American College Of Sofia търси:

ASSISTANT TO THE DEAN OF STUDENTS

U.S. EMBASSY SOFIA търси:

Legal Advisor

"Икономедиа" търси:

Журналист

React Native програмист

"Reach for Change България" търси:

Program Manager Bulgaria

Всеки от нас има своите собствени "етикети", или ключови характеристики, с които го свързват повечето (или само някои) хора. А и самите ние сме склонни да поставяме такива. Това е нашият личен бранд и често хората ни асоциират с него. Същото обаче се отнася и за компаниите, но в по-голям мащаб.

Съвременната тенденция в рекламата е такава, че брандовете стават все "по-човешки" и приемат присъщите за хората черти като чувства, мечти, желание за свобода, любопитство. Така компаниите като хората имат своите собствени запазени символи, статуси и послания.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK