Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

Изграждането на бранд е дълъг процес, в който са включени и условията на труд
Изграждането на бранд е дълъг процес, в който са включени и условията на труд
Изграждането на бранд е дълъг процес, в който са включени и условията на труд    ©  Reuters
Изграждането на бранд е дълъг процес, в който са включени и условията на труд    ©  Reuters

Всеки от нас има своите собствени "етикети", или ключови характеристики, с които го свързват повечето (или само някои) хора. А и самите ние сме склонни да поставяме такива. Това е нашият личен бранд и често хората ни асоциират с него. Същото обаче се отнася и за компаниите, но в по-голям мащаб.

Съвременната тенденция в рекламата е такава, че брандовете стават все "по-човешки" и приемат присъщите за хората черти като чувства, мечти, желание за свобода, любопитство. Така компаниите като хората имат своите собствени запазени символи, статуси и послания.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар