С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
13 сеп 2019, 12:35, 2050 прочитания

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Всеки от нас има своите собствени "етикети", или ключови характеристики, с които го свързват повечето (или само някои) хора. А и самите ние сме склонни да поставяме такива. Това е нашият личен бранд и често хората ни асоциират с него. Същото обаче се отнася и за компаниите, но в по-голям мащаб.

Съвременната тенденция в рекламата е такава, че брандовете стават все "по-човешки" и приемат присъщите за хората черти като чувства, мечти, желание за свобода, любопитство. Така компаниите като хората имат своите собствени запазени символи, статуси и послания.


Именно затова корпоративните и бранд комуникациите са една изключително динамично развиваща се сфера в цял свят поради дигитализацията, интернет и социалните медии. Вече всички сме свързани в мрежата, което прави управлението на комуникациите все по-всеобхватно и по-предизвикателно. Всичко е на един клик разстояние.

Специалистите по комуникации вече са убедени в силата на съдържанието. А темата как да създаваме качествено съдържание става все по-важна. Всяка организация има нужда от отдел или поне специалист по комуникации, а пък с увеличаване на силата и мощта на интернет и социалните медии нуждата от специалисти в тази сфера ще става все по-голяма.

Отделите за връзки с клиенти и корпоративни комуникации например задължително трябва да минат обучение по управление на конфликтите онлайн. Една погрешна дума или прибързана реакция могат да разрушат репутация, градена с години. В социалните медии конфликтите се разгарят за секунди.



А ако и вие искате да градите бранда на дадена компания и имате интерес към сферата на маркетинга и комуникациите, разгледайте актуалните обяви на Karieri.bg:

БНБ търси:
ЕКСПЕРТ В ДИРЕКЦИЯ "ИКОНОМИЧЕСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПРОГНОЗИ"
ЕКСПЕРТ В ДИРЕКЦИЯ "РЕГИСТРИ"
ЕКСПЕРТИ В ОТДЕЛ "МЕТОДОЛОГИЯ И ОТЧЕТНОСТ"

"Лидл България ЕООД енд Ко.КД" търси:
Консултант ИТ Управление на инфраструктурата (м/ж)
Младши консултант ИТ Управление на инфраструктурата (м/ж)
Младши консултант ИТ Бизнес решения (м/ж)

Cargill търси:
HR OPERATIONS SUPERVISOR
Record to Report Team Manager
ACCOUNTS PAYABLE SPECIALIST WITH ENGLISH

Orange Education търси:
Education Abroad Consultant

The American College Of Sofia търси:
ASSISTANT TO THE DEAN OF STUDENTS

U.S. EMBASSY SOFIA търси:
Legal Advisor

"Икономедиа" търси:
Журналист
React Native програмист

KPMG търси:
Advisor, Valuations
Senior Advisor, Forensic

Банка ДСК търси:
Ръководител отдел "Измерване на клиентската удовлетвореност"
EXPERT/SENIOR EXPERT
Мениджър връзки корпоративни клиенти

"Балкантел" търси:
Мениджър подготовка тръжни предложения

"Reach for Change България" търси:
Program Manager Bulgaria

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кой ще превъоръжи пехотата 3 Кой ще превъоръжи пехотата

Основната интрига около новите бронирани машини на армията се очертава да е между General Dynamics и Patria

20 сеп 2019, 1469 прочитания

Топ обявите за работа на Karieri.bg Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT, сектора, търговията, човешките ресурси

20 сеп 2019, 523 прочитания

24 часа 7 дни

20 сеп 2019, 3828 прочитания

20 сеп 2019, 3674 прочитания

20 сеп 2019, 1935 прочитания

20 сеп 2019, 1555 прочитания

20 сеп 2019, 1442 прочитания

Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "България" Затваряне
Силвия Великова е върната в ефира на БНР, случаят стигна до Брюксел

Борисов не можел да схване "кой го прави", а по думите му кафявият сайт ПИК бил като другите медии

Константинос Милонас: Съкровищата на България са данъците и IT талантите

Изпълнителният директор на клъстера на Adecco Group за Гърция и България пред "Капитал"

Споделеното падение на WeWork

За по-малко от 9 месеца основаното в Ню Йорк дружество се превърна от един от най-високооценените стартъпи в САЩ в компания със съмнително бъдеще в инвестиционните кръгове.

Кой ще превъоръжи пехотата

Основната интрига около новите бронирани машини на армията се очертава да е между General Dynamics и Patria

Кой кара джипа

Скандалите от последните дни показаха, че Бойко Борисов често е само лице на истинската коалиция, която държи властта

Форма, идея и протест

Андрей Врабчев предизвиква отношението ни към настоящето и миналото с проектите си в публичното пространство

Ново място - Cafe 1920

Традиционната българска кухня с модерен прочит