🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

"Кърпенето" на Закона за обществени поръчки продължава

Покрай промени заради въвеждането на е-търгове се прокарват и текстове, които изглеждат общи или закъснели

По думите на експерт за последните пет години Законът за обществените поръчки е бил променен поне пет пъти
По думите на експерт за последните пет години Законът за обществените поръчки е бил променен поне пет пъти
По думите на експерт за последните пет години Законът за обществените поръчки е бил променен поне пет пъти    ©  Юлия Лазарова
По думите на експерт за последните пет години Законът за обществените поръчки е бил променен поне пет пъти    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Поредна промяна в Закона за обществените поръчки (ЗОП) е публикувана в портала за обществени обсъждания www.strategy.bg. Част от предложените изменения са очаквани и нужни - те са свързани с новата електронна платформа за обществени поръчки, която трябва да тръгне частично на 1 ноември 2019 г.

Но освен това има предложени още промени, които само показват, че ЗОП непрестанно се редактира и все не е достатъчно прецизен.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • + 1

    Какви електронни търгове? До сега не съм чул за такъв. И каква ще е ползата?

    Първо възложителят цака всички кандидати, като залага умишлено непълни условия. После за всеки случай прилага процедурни хватки, за да отсее конкуренцията. Накрая ако нещо не е наред оценката на качеството реже по субективни критерии и - воала! Нашия спечели. Тук настъпва времето за допълнителен бонус за "непредвидени" дейности.

    Коя точно част от уравнението ще пребори електрония търг?

    Нередност?
Нов коментар