Защо тъгуват автогарите
Бумът на споделеното пътуване по маршрута София - Пловдив показва как превозвачите изостават от потребителските търсения
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Със своите близо 54 хил. членове фейсбук групата за споделено пътуване между Пловдив и София е може би най-голямата подобна в интернет. А фактът, че на всеки половин час в нея се публикуват по няколко оферти за пътуване в двете посоки, говори, че тя е и една от най-активните. Това би трябвало да е изненадващо, предвид че на най-натоварената дестинация в България има автобуси на всеки час и немалко влакове. Но не е.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
Хич не ми дреме за автобусни и жп превозвачи, да плачат. Честно казано и по-лошо ще стане за тях, още повече, че досега бяха подкрепяни от държавата по всякакъв начин и ако трябваше да оцеляват като правят нормален, конкурентен бизнес да бяха изпозагинали всичките. То и аз мога да бъда успешен бизнесмен, след като съм монополист и нямам реална конкуренция. Та така, да мрат, да закриват бизнесите и да отиват да садят картофи...
Споделеното пътуване е едно на ръка, а плъзналите трошки "чайници" по нашите пътища е друго. Изкупихме европейските стари автомобили и нали сме толкова бедни, че всеки сам си пътува и не му трябва автобус.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.