"Канал 3" е фаворитът на партиите за предизборна реклама
Според официалните данни близкият до Пеевски канал е получил най-много средства от политическите формации, ВМРО и ДПС водят по инвестиции в медиите като цяло


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Близкият до Делян Пеевски "Канал 3" се оказа най-предпочитаната телевизия за политическа реклама за местния вот, като засега тя е топ изборът, разбира се, на ДПС, но също и на БСП, а по-голямата част от останалите водещи партии са вложили също значителни средства в нея, включително и ГЕРБ. Въпреки обещанието на Бойко Борисов, че партията му този път няма да плаща на медии в предизборната кампания, тя е подписала няколко договора, включително с телевизията, близка до депутата от ДПС.
Все пак партиите като цяло са спазили обещанието да не работят с кафявия сайт ПИК след случая с изключително нечистоплътната атака по личния живот на кандидата на "Демократична България" арх. Борислав Игнатов. Изключение е "Атака".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.