С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
8 13 ное 2019, 7:00, 6554 прочитания

"Капитал" добавя съдържание от The Economist

Всяка седмица ще предлагаме селекция от най-интересните статии на британското икономическо издание, преведени на български

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Капитал" стана ексклузивен представител на британското издание The Economist и започва да публикува съдържание от него. Статиите ще са внимателно подбрани и преведени от българските редактори. С тях читателите на "Капитал" ще получат селекция от теми, които имат отражение върху местния бизнес и политика или показват важен за следващите месеци и години тренд. Текстовете ще се публикуват на сайта, във вестника и мобилните приложения на "Капитал".

Започваме с интервюто на френския президент Еманюел Макрон, което предизвика вълна от реакции на най-високо политическо ниво в Европа. Пълния му текст можете да прочетете тук.


Още статии ще бъдат включени в печатното издание на "Капитал" този петък, както и в дигиталната му версия.

"Обещанието на "Капитал" към читателя е съдържанието да помага за вземане на информирани решения - както в бизнеса, така и в личния живот. Глобалният контекст влияе все повече на перспективите пред хората и фирмите. Споразумението с The Economist ще даде възможност да добавим съдържание с много дълбоко разбиране за този контекст и за тенденциите, които трябва да имаме предвид, когато вземаме решения", коментира Галя Прокопиева, изпълнителен директор на "Икономедиа" (издател на "Капитал" и "Дневник").

Съдържанието на The Economist ще е достъпно неограничено и в двата абонаментни плана - "Капитал" и "Капитал PRO". Абонамент за "Капитал" е необходим за четящите над 10 статии на месец, а планът PRO включва допълнителни услуги към бизнес потребителите като мобилното приложение "Капитал PRO", класации на фирми и анализи на сектори, финансова информация. Повече за абонаментните планове можете да прочетете на capital.bg/abonament.



Статиите от The Economist ще са отбелязани и архив от тях ще има като отделна рубрика в навигацията на capital.bg.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

БСП и ДПС обявиха управлението за опасно, ГЕРБ: Стига истерии БСП и ДПС обявиха управлението за опасно, ГЕРБ: Стига истерии

Докато в парламента вървяха дебатите по вота на недоверие, премиерът разговаряше с футболните фенове на "Левски"

24 яну 2020, 1569 прочитания

Адвокатите сочат като най-сериозен проблем отношението на институциите Адвокатите сочат като най-сериозен проблем отношението на институциите

Анкета сред членовете на столичната адвокатура показва, че електронната комуникация със съда е най-желаното подобрение

24 яну 2020, 1103 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Политика" Затваряне
Министерството на културата опрости неустойката на изпълнителя за ремонта на Ларгото

Институцията е изпуснала срока да обжалва решението, с което е отхвърлен искът й за 750 хил. лв. за забавения ремонт

Още от Капитал
Свинското: скъпо и дефицитно

Чумата по свинете в Азия вдигна световните цени, създаде дефицит и проблемите заразиха и България

Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

Реклама за слушане

Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието.

Грета Тунберг и пророците на климатичния апокалипсис

Световният икономически форум в Давос отново показа пропастта между думи и дела в областта на борбата с глобалното затопляне

Кино: "18% сиво"

През Европа към себе си със стил и чувство

Ален де Ботон, писател, философ, основател на The School of Life: Ние сме любов и мрак

Ботон за емоционалната интелигентност, стоицизма и деструктивното в човешкия вид пред "Капитал"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10