Пакетът "Макрон" в транспорта минава
Окончателният текст включва всички изисквания, срещу които България бурно протестира


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- Въпреки съпротивата на България и още осем страни в тях са залегнали и изискванията за връщане на камионите на всеки осем седмици.
- ЕК се ангажира да направи оценка на част от мерките и ако тя е негативна да предложи ново законодателство. То обаче може и да бъде прието, но може и да не бъде прието.
"Европейската комисия спира пакета "Макрон". Подобни заглавия вероятно са зарадвали не един собственик на транспортна фирма в България, но са, меко казано, неверни. Всъщност се случва точно обратното.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
9 коментара
На съд. Колкото може по-скоро!
Бойко колко пъти побеждава Макрон...пък сега какво се случи. Когато Макрон идва във Варна слушахме за голямата българска победа. Писаха журналята глупости, разбрахме, че всичко каквото сме поискали сме постигнали и т.н. Няколко въпроса:
1. Може ли да ни обяснят журналята какво са имали предвид, когато са писали за голямата българска победа;
2. Всички повярвали на това означава, че са вярвали в идеята човек прочел една книга през живота си може да наложи исканията си над немската администрация и френската държава;
3. Къде се скриха победителите;
4. Къде се скриха тези дето вярваха на победителите?
До коментар [#2] от "boyanv":
По последни данни ЕК спира проекта, така че ще почака Макрон още малко...
До коментар [#3] от "Георги Георгиев":
Да, прекрасно :) Няма отговор на нито един въпрос...
До коментар [#3] от "Георги Георгиев":
Нищо не спира, избирайте откъде да черпите информацията си
Май че Борис е много прав да измъкне британците по - скоро . Наще зелки са доста корумпирани за да предприемат такъв ход .
Всички в България реват срещу "Пакета Макрон", но никой всъщност не знае защо. Същата дирижирана медийна истерия като тази срещу Истанбулската конвенция.
До коментар [#] от "
olga_kokoshkina
":
Много добре знаят защо. Всяка страна има квоти за брой превози и ги раздава на превозвачите. Приемането на пакета не значи да можеш да регистрираш клон в Испания примерно и да караш. Просто испанската квота вече е раздадена. Транспортът е много силно регулиран, за да няма пренасищане на пазара и фирмите да се убиват с ниски цени. Лесно се купуват с минимум капитал примерно 100 камиона- първа вноска на лизинга, спрямо примерно да се построи фабрика. Регулациите държат да не става това и фирмите да имат приходи да изплащат техниката и да държат цени. Та борбата е в това да се изместят нашите, които карат с български квоти на запад и изместват местните. Всичко друго е бошлаф.
И пак, колкото и силно да е желанието за западни заплати и осигуровки, ни западняците могат да купят още камиони, за да наемат останалите без работа наши, ни нашите фирми могат да станат френски и да плащат френски заплати. Защо му са на някой камион и шофьор, ако няма как да вземе разрешителни за примерно 30 курса да изкара за заплатата?
До коментар [#] от "
атанас
":
Тоест, Планът Макрон защитава лоялната конкуренция на транспортния пазар в Европа, по-добрите работни условия за шофьорите, и е срещу дъмпинга, който собствениците на българските транспортни фирми правят на пазара в западна Европа.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.