"Демократична България" с план за обновяване на трамвайните трасета в София
Другите предложения на групата са за модерна тролейбусна мрежа и използване на стари превозни средства като атракция


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Четиригодишна програма за ремонт на релсовия трамваен път, двегодишна стратегия за модернизация на тролейбусната мрежа чрез подмяна, дистанционно управление на контактната мрежа, както и реставрация на транспортни средства с историческа ценност и използването им като атракция. Тези предложения представи групата на "Демократична България" в Столичния общински съвет по време на заседанието на транспортната комисия във вторник. Идеята е всички тези дейности да се финансират със средства от бюджета на Столичната община, чийто проект предстои да бъде обсъждан следващите две седмици в ресорните комисии. Тъкмо тогава всички политически групи ще могат да правят корекции и допълнения за начина, по който София ще харчи парите си през 2020 г.
По повод предложенията на "Демократична България" обаче председателят на транспортната комисия Карлос Контрера прецени, че преди да се вземе съответното решение, е нужно да се чуе становището на транспортните оператори - Столичен електро- и автотранспорт. Очаква се това да стане още следващата седмица, тъй като срокът за предложения е ограничен - бюджетът ще бъде гласуван от Столичния общински съвет на 6 февруари.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
В Белград има(ше, не знам в момента) ЕЖЕДНЕВНА туристическа обиколка с трамвай, мисля № 2. Какво пречи ретротрамвай (тролей, икарус) да се движи ВСЕКИ ДЕН по някои от трасетата в центъра - туристите ще им се радват, а цената ще е на нормален билет или с карта "Софи", каквато има и в момента. То всъщност още има тролеи Икаруси по Раковски, които са си атракция:)
Има много по-големи и належащи проблеми от трамвайните трасета
Съжалявам,но понеже ви уважавам, проблема за трамваите е голям за живущите около х-л "Хемус"След много протести се премахна трамвай 6,уви.Резултата е тролей 7/стар през 25 мин/ и до Сточна гара и в Люлин 10.До тука след като ги дублират 3 автобуса и имаме метро станция!Може ли за инфо от кого е предложението и кога и как да си възтоновим трамвай 6,поне за директна и кратка връзка,както беше ,поне до бул."Хр. Ботев,,Македония,Възраждане за кратко ,както беше?!Моля ви дали е възможно!Предварително благодаря!Трамваите в ЕС ги има,а тук/БГ/ ги махат,пак уви!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.