"Левски" срещу футболния тв модел на Домусчиев

БФС подписа по инерция нов договор с "Нова броудкастинг груп" за излъчването на първенствата. Синият клуб се надява да получи или по-голям дял от постъпленията, или дигиталните права за своите мачове

Притиснат до стената от финансови проблеми, "Левски" повдигна една от най-нелицеприятните теми в българския футбол - споразумението за телевизионните и маркетингови права на Първа лига. Сините поискаха да получават повече от това перо, което в световен мащаб е основен източник на средства за издръжката на футболните клубове. В България не е така по много причини и няма да бъде, ако самите клубове не поискат повече за продукта си. А "Левски", както и "ЦСКА-София" имат пълното основание да смятат, че има нещо гнило.

В последните години въпросът оставаше в сянка, но с обявяването на новия договор между БФС и "Нова броудкастинг груп", както и със смяната на собствеността в "Левски" дойде време то да се сложи отново на масата.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал

Снимка на седмицата

Снимка на седмицата