"Джи Пи груп", "Трейс" и ГБС се състезават за Източната тангента на София

Общо девет са подадените оферти за поръчката на стойност 20 млн. лв. без ДДС

Засега няма яснота как и откъде ще бъде осигурено нужното финансиране за обекта
Засега няма яснота как и откъде ще бъде осигурено нужното финансиране за обекта    ©  Цветелина Белутова
Засега няма яснота как и откъде ще бъде осигурено нужното финансиране за обекта
Засега няма яснота как и откъде ще бъде осигурено нужното финансиране за обекта    ©  Цветелина Белутова

Девет са кандидатите за реконструкцията и разширението на Източната тангента в София, която ще свърже Северната скоростна тангента с бул. "Ботевградско шосе". Изграждането ѝ се чака от години, но едва при представянето на бюджета за 2020 г. кметът на София Йорданка Фандъкова представи обектът като "ключов" и обеща, че ще стартира тази година. Засега това изглежда вероятно, но остава въпросът откъде Столичната община ще намери заложените 20 млн. лв. без ДДС за строителството. Такива средства не са предвидени във финансовата рамка за годината, а и заради кризата приходите на общината ще са по-малко.

Интересното е, че сумата всъщност се увеличи повече от двойно в сравнение с търга от 2018 г., който предвижда същите дейности, но беше спрян през декември 2019 г. заради неточните сметки на общината.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се