Последният лъч на София
Първата част от третия метродиаметър е последната голяма инвестиция в подземната железница за следващото десетилетие
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- Тази седмица беше пусната първата част от третия метродиаметър между "Красно село" и "Хаджи Димитър", като в началото на 2021 метрото ще стигне и до "Горна баня".
- Това обаче е последната голяма инвестиция в подземната железница за следващото десетилетие.
- Посоката за развитие в момента е неясна, като няма и сигурни източници на финансиране.
"Спокойно, още малко и тук ще има метро." Това изречение обясняваше редицата разкопани кръстовища и улици в София през последните години, но в бъдеще ще има все по-малко поводи да се използва. Причината е, че откритият тази седмица трети лъч на метрото е последното толкова значимо и мащабно разширение, което можем да очакваме в близките десетилетия.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
5 коментара
Следваща станция - Оставка.
В София трамваите имат лоша репутация поради много бавната си скорост, но реално това не е задължително да е така и е възможно средната скорост да е много по-висока (по подобие на трасето на трамвай 7 по бул. България, а може и дори по-бързо да се движи, ако се синхронизира разписанието със светофарите). Предвид, че разстоянията в София не са чак толкова големи, то това всъщност е много подходящ транспорт. Както и обособени трасета за автобуси.
На схемата сте разменили имената на бъдещите станции Тракия и Мизия.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.