Летете пеша, бе!
Малко преди концесията "Летище София" вдигна драстично таксите за догодина. Ryanair ще преразгледа полетите си от София като маршрути и честотa


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
- Малко преди концесията "Летище София" вдигна драстично таксите за догодина.
- Ryanair ще преразгледа полетите си от София като маршрути и честотa.
- Държавната компания опитва да компенсира по-малкото приходи по най-вредния начин - като натоварва авиокомпании и пътници.
След обръщението към нацията на председателя на Народното събрание Цвета Караянчева в насърчаването на ходенето пешa активно се включиха и структури и дружествата към министерството на транспорта.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
21 коментара
Летището е лицето на една държава, и първото и последно впечатление, което човек добива от нея. Всички ние от много отдавна искаме частен концесионер за държавното летище в София, защото всеки който е пътувал поне веднъж към друго европейско летище, веднага разбира какъв резил и позор за България е държавното летище в нашата столица. За съжаление обаче, поредното правителство на гангстера Бойко Борисов успя да опорочи и тази процедура, като отново постави своя мафиотски интерес над националния, избирайки за концесионер на Летище София най-неподходящия и съмнителен кандидат, който планира НАЙ-МАЛКО инвестиции от всичките пет, явили се на конкурса. Консорциумът между Meridiam и Strabag все още не е встъпил във владение на летището, но далаверите вече започнаха. Всяка държава се опитва да увеличи трафика на основните си летища, защото това стимулира нейната икономика (особено в такъв момент, като сегашния). България обаче е винаги едно необяснимо, цървулско изключение от логиката и здравия разум. И както пише в статията, от това (винаги!!!) губим всички.
Ето защо строителя Strabag ще са новия спонсор на фк лефски.
Интересно, това дали пък няма да отвори шансове за Пловдив да стане нискотарифното летище на София? Достатъчно близо е (по нискотарифни стандарти). А иначе е нормално, че този "концесионер" само ще се осира, то беше ясно още като му приеха офертата и като се видя, че Щрабаг участват, че ще е източване докрай. Нищо, поне Варна и Бургас, които са доста хубави летища, а надявам се и Пловдив, да спечелят...
Това решение изглежда ще довърши туризма в края на седмицата, който процъфтяваше именно благодарение на нискотарифните полети. Не, че някой се е засилил да идва в България точно сега, но нали се надяваме скоро да не е така.
Летището е част от "оср*ните" парчета в пъзела, наречен България. Тук се превръщаме бързо и сигурно в съвремнно феодално-мутро-олигархично териториално владение на няколко "лица", които всички знаем, но които никой не може да докосне и с пръст дори... Жалко!
Нищо ново, типично за "столичани". Видяха малко оживление на летището, и изведнъж си повярваха, че София вече е пъпа на Балканите, и че цяла Европа ще се насочи насам.
Ами няма само офисите да пустеят!
Какви са таксите на летищата в Белград, Солун и Букурещ?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.