Наследникът на "Водстрой 98" ще ремонтира трасето на трамвай №5 в София

Цена на проекта е 40.5 млн. лв., които са осигурени по европейската програма "Региони в растеж"

Старите релси често повреждат трамваите, а пътниците излизат на пътя, без да знаят кога ще продължат пътуването
Старите релси често повреждат трамваите, а пътниците излизат на пътя, без да знаят кога ще продължат пътуването
Старите релси често повреждат трамваите, а пътниците излизат на пътя, без да знаят кога ще продължат пътуването    ©  Георги Кожухаров
Старите релси често повреждат трамваите, а пътниците излизат на пътя, без да знаят кога ще продължат пътуването    ©  Георги Кожухаров

Столичната община е избрала строителната фирма ВДХ (преди "Водстрой 98") за извършването на ремонта на релсите по маршрута на трамвай №5, който върви по бул. "Цар Борис III" от кв. "Княжево" до Съдебната палата. Ценовата оферта на компанията от 40.5 млн. лв без ДДС не е най-ниската, но според оценителната комисия техническо ѝ предложение е най-добро.

Офертата на ВДХ е оценена с 86.35 точки. На второ място се нарежда консорциум с българското крило на строителната Strabag с 81.80 т., а на трето - обединение между "Трейс груп холд" и "Парсек груп" със 78.57 т., което предложи и най-ниската цена - 39.9 млн. лв.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    g.e.m. avatar :-?
    ГЕМ

    Крайно време беше тази линия да се изгради отново, защото е ад от доста време, а е по-натоварена и от линия на метрото. Дано се получи успешен ремонта, че както всички знаем идеята не е да се ремонтира веднъж за винаги, а отгоре-отгоре, та да се лапат кинти после и от ремонти на ремонтите...

    Нередност?
Нов коментар