Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Колела, канали и могат ли старите автомобили да са електрически

Няколко от десетките интересни предложения за новия План за възстановяване и устойчивост

Отварянето на Плана за възстановяване и устойчивост, по който България ще получи 12 млрд. лв. от ЕС, за обществено изслушване обаче показа, че извън министерствата идеи имат почти всички. На strategy.bg са внесени 45 официални становища на близо 100 организации, граждани и дори държавни институции като президентството. Има поне още толкова, които са пратени директно до офиса на вицепремиера. Те предлагат множество промени в плана или направо лансират алтернативни решения. "Капитал" показва някои от най-любопитните проекти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    lji25617358 avatar :-|
    simChо

    Не могат, старите коли да са пълноценни електрически, защото батериите тежат и трябва да се сложат още метални греди - лонжерони ..
    Ако колата стане по-тежка, спирачните дискове трябва да са по-големи..

    Също и окачването трябва да е друго. И гредите за окачването да се променят ..

    Но по-малка батерия , с тегло което да се вписва в характеристики на сегашната конструкция - може да се сложи без проблем ..

    То и бутилки за газ се слагат и колата не се променя, кой знае колко ..

    Нередност?
Нов коментар