Новите директори на държавните транспортни дружества са старите
Министерството на транспорта приключи конкурсите си. Резултатът е, че ГЕРБ си гарантира хора в управлението на пристанища и жп компании за още 3 години


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Новите директори на държавните компании в транспорта ще са старите. Това става ясно от резултатите на мегаконкурса, който беше обявен от Министерството на транспорта на 12 октомври. Не липсваха и подозренията, че нещата се правят проформа и резултатът е, че точно преди изборите "заковават" досегашните директори от кабинета "Борисов 3" за още три години.
Конкурсите бяха обявени според изискванията на Закона за публичните предприятия, който беше приет в края на 2019 г. Част от членовете на борда на директорите се избират от министерството, а останалите се номинират от Агенцията за публични предприятия. Дружествата в системата на транспорта са огромни разпределителни гари за обществени поръчки. И след енергетиката управляват най-много активи и финансови потоци в държавната сфера. Ключови са жп компаниите и пристанищата. Втората порция конкурси са точно в енергетиката, където очакванията са постовете си да запазят свързаните с ГЕРБ и ДПС директори.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Желязков следва светлия пример на Баце от преди 4 години - новото правителство на ГЕРБ е от старите министри. Ето Томето вече 12 години все е министър и все нищо не прави.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.