Иво Мирчев: Между 20 и 30% от бюджета на "Демократична България" ще е за дигитална реклама

Според отговарящия за стратегията на коалицията във Facebook това е ключово, за да се компенсира отсъствието в националните медии

Ивайло Мирчев отговаря за дигиталната стратегия на "Демократична България" за парламентарните избори на 4 април. Освен това е и водач на листата й в Бургас. "Капитал" се свърза с него в ролята му на управляващ кампаниите на коалицията във Facebook. Целият материал за спецификите на кампанията на партиите в социалните мрежи можете да прочетете тук.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    schroeder avatar :-|
    schroeder
    • - 4
    • + 1

    Демек ще ги опукат за да се хвалят във ФБ колко са готини?

    Нередност?
  • 2
    hkdobrev avatar :-|
    Харалан Добрев

    Когато Ивайло Мирчев казва 160 последователя, има предвид точно това - броя последователи на страницата на Да, България, а не броя харесвания. Няма нужда от редакторската бележка.

    Нередност?
  • 3
    bigman_1 avatar :-|
    BiGman
    • - 6
    • + 1

    Колкото и да се рекламират все таяя...2%

    Нередност?
  • evpetra
    • - 1
    • + 2

    До коментар [#3] от "BiGman1":

    "Колкото и да се рекламират все таяя...2%"

    Е-ей, няма да се откажете от тая опорка с процентите - Да, България вече е в парламента, измислете нещо ново!

    Нередност?
  • 5
    yoanzapryanov avatar :-|
    Yoan Zapryanov

    До коментар [#2] от "Харалан Добрев":

    Основателна критика. Ще премахнем бележката.

    Нередност?
Нов коментар