Иво Мирчев: Между 20 и 30% от бюджета на "Демократична България" ще е за дигитална реклама
Според отговарящия за стратегията на коалицията във Facebook това е ключово, за да се компенсира отсъствието в националните медии
©
Анелия Николова
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Ивайло Мирчев отговаря за дигиталната стратегия на "Демократична България" за парламентарните избори на 4 април. Освен това е и водач на листата й в Бургас. "Капитал" се свърза с него в ролята му на управляващ кампаниите на коалицията във Facebook. Целият материал за спецификите на кампанията на партиите в социалните мрежи можете да прочетете тук.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Демек ще ги опукат за да се хвалят във ФБ колко са готини?
Когато Ивайло Мирчев казва 160 последователя, има предвид точно това - броя последователи на страницата на Да, България, а не броя харесвания. Няма нужда от редакторската бележка.
Колкото и да се рекламират все таяя...2%
До коментар [#3] от "BiGman1":
"Колкото и да се рекламират все таяя...2%"
Е-ей, няма да се откажете от тая опорка с процентите - Да, България вече е в парламента, измислете нещо ново!
До коментар [#2] от "Харалан Добрев":
Основателна критика. Ще премахнем бележката.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход