Кой кой е от по-известните социологически агенции
Кои са собствениците и какви са оборотите на агенциите
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
"Алфа рисърч" е създадена през 1997 г. от Боряна Димитрова и Станислав Стоянов, а в момента управители и съсобственици са Боряна Димитрова (с мажоритарен дял) и Геновева Петрова. Компанията реализира годишни приходи средно между 1 и 1.5 млн. лв., като за последната декларирана финансова година - 2019 г., оборотът на "Алфа рисърч" е 1.44 млн. лв., а печалбата е 167 хил. лв.
"Галъп интернешънъл" е създадена през 1991 г. от социолозите Андрей Райчев и Кънчо Стойчев. Тя няма общо с едноименна американска агенция на "бащата на социологията" Джордж Галъп, но членството в международната асоциация Gallup International дава право на Райчев и Стойчев да използват името. По случая са водени и дела, като в крайна сметка те го запазват.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Предполагам, че в описанието за „Алфа рисърч“ хилядите са объркани с милиони: „ а печалбата е 167 млн. лв.“ Ако е вярно, ще излезе, че „Алфа“ е супербогата агенция. А и изглежда странно оборотът да е 1,44 милиона, а печалбата – 167 милиона.
До коментар [#1] от "Svetla Encheva":
Напротив-възможно е печалбата да е и нула, без значение колко са големи приходите.Първо погледнете ОПР на дружеството. Статията не е нищо повече от копи-пейст от публичните регистри.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.