Надпревара за дигиталната любов на народа

Как се разви предизборната кампания на Слави Трифонов и Бойко Борисов в социалните мрежи

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Традиционно предизборните кампании се фокусират върху присъствие на кандидатите на телевизионния екран и в преки срещи с избиратели. Ограниченията в резултат от пандемията дадоха повод на лидерите на различни партии и водачите на листи да увеличат присъствието си в социалните мрежи. Така агитационните клипове и статуси намираха място в партийните профили във Facebook и Instagram. Срещите с хората пък се провеждаха под формата на facebook събития.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mapto avatar :-|
    mapto

    Такова сравнение е страхотна идея, тепърва ще има да бъде наблюдавано онлайн пространството за инвестиции и кампании.

    Нередност?
  • 2
    storm avatar :-P
    Storm Of Change
    • - 1

    Никога не наемайте Сексплора за нищо. Това е изводът от тази статия :)

    Нередност?
Нов коментар