Надпревара за дигиталната любов на народа

Как се разви предизборната кампания на Слави Трифонов и Бойко Борисов в социалните мрежи

Традиционно предизборните кампании се фокусират върху присъствие на кандидатите на телевизионния екран и в преки срещи с избиратели. Ограниченията в резултат от пандемията дадоха повод на лидерите на различни партии и водачите на листи да увеличат присъствието си в социалните мрежи. Така агитационните клипове и статуси намираха място в партийните профили във Facebook и Instagram. Срещите с хората пък се провеждаха под формата на facebook събития.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове