Големите телевизии и ГЕРБ: Три в едно - нека да съм ти седло...*

Впечатлението за "една и съща телевизия" се засили след смяната на собствеността в двете частни медии

Когато държавата има механизми да притиска рекламодатели, няма нуждаот формална цензура.
Когато държавата има механизми да притиска рекламодатели, няма нуждаот формална цензура.
Когато държавата има механизми да притиска рекламодатели, няма нуждаот формална цензура.    ©  Цветелина Белутова
Когато държавата има механизми да притиска рекламодатели, няма нуждаот формална цензура.    ©  Цветелина Белутова

Изборите на 4 април върнаха рязко политиката в живота на обществото. Свидетелство за това е изненадалата анализаторите висока изборна активност в пика на третата вълна на епидемията. А ако се съди по кипежа в социалните мрежи, прякото излъчване на първото заседание на 45-ото Народно събрание трябва да е събрало рекордна гледаемост.

Заедно с това обаче вниманието се фокусира и върху поведението на трите национални телевизии в дните след изборите. И най-вече върху липсата на промяна в наложената много преди вота доминираща гледна точка на властта в тях въпреки фактическата промяна в политическата ситуация и наличието на нова и силна опозиция в парламента.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове