Reset в обществените медии

Андон Балтаков: Истината е закодирана в ДНК-то на БНР

Бившият генерален директор на БНР Андон Балтаков коментира ролята на обществените медии и предизвикателствата пред радиото

Андон Балтаков, бивш генерален директор на БНР
Андон Балтаков, бивш генерален директор на БНР
Андон Балтаков, бивш генерален директор на БНР    ©  Юлия Лазарова
Андон Балтаков, бивш генерален директор на БНР    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Този текст е част от поредица, която разглежда ролята на обществените медии в България по повод назначението на нов генерален директор на БНР. Поредицата включва още анализ по темата и интервю с директора на бюрото на "Репортери без граници" за Балканите Павол Салай.
Бившият генерален директор на Българското национално радио (БНР) Андон Балтаков, който преждевременно напусна поста си по-рано тази година, даде интервю за "Капитал", в което разказва за важната роля на обществените медии и предизвикателствата, които очакват новия директор.

Вчера Съветът за електронни медии (СЕМ) излъчи Милен Митев за победител в конкурса за генерален директор на БНР. Освен Митев регулаторът изслуша и кандидатурите на още двама кандидати - Иво Тодоров и Митко Димитров.

Андон Балтаков има над 20 години опит в медиите - първо като журналист, после и като мениджър. Започва кариерата си в радио "Витоша" през 1994 г., а по-късно става част от новинарския екип на БНР. Работил е за Associated Press в Ню Йорк. Бил е старши директор бизнес операции в CNN Digital и е отговарял за монетизирането на новинарския уебсайт и съпътстващите програми на CNN за мобилни платформи.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове