Николай Събев: Трябва да оздравим железниците, така че да се ползват от цялото население
Според министъра на транспорта мениджърски реформи в БДЖ и нови подвижни състави рязко може да подобрят качеството на жп транспорта


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
На първото официално представяне на редактирания план под ръководството на отговорния вицепремиер Асен Василев стана ясно, че в транспортната част се променят всички досегашни проекти. Вместо модернизация на тягови подстанции и преустройство на гари министерството е пренасочило огромна част от парите в купуването на нов подвижен състав.
Вечерта след посещението си в Скопие в петък Събев даде брифинг на журналистите, придружили го в Северна Македония, за промените в Плана за възстановяване и устойчивост.
Какви промени са предвидени в секцията за транспорт на Плана за възстановяване?
В Плана за възстановяване, устойчивост и развитие ние акцентирахме повече върху подвижен състав и възможността да пуснем градска железница в няколко основни центрове. Градската железница е нещо, което ще подобри мобилността, а с това и жизнения стандарт на гражданите. И тя е задължителна. Тя е и в директивата на ЕС.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Това е много добре, но по-трудното е да спрете на ДПС автобусите.
п.п. На ДПС автобусите са фирми, които правят отчисления към ДПС, а в замяна получават пълен съпорт - никой не ги спира и проверява нито ДАИ нито МВР, не плащат винетки, не плащат такси по автогарите, минават всички контролни проверки и прегледи на книга и най-вече получават помощ от железниците в които се саботира жп транспорта.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.