Пловдив стиска палци градската железница да влезе в Плана за възстановяване

На среща между депутати и община беше обещано да се работи заедно за приоритетните проекти на областта, но по повечето няма никаква конкретика

Здравко Димитров с част от пловдивските депутати, за които обяви, че са "отборът на Пловдив"
Здравко Димитров с част от пловдивските депутати, за които обяви, че са "отборът на Пловдив"
Здравко Димитров с част от пловдивските депутати, за които обяви, че са "отборът на Пловдив"    ©  Владислав Христов
Здравко Димитров с част от пловдивските депутати, за които обяви, че са "отборът на Пловдив"    ©  Владислав Христов
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Градска железница, околовръстно шосе и каскадата "Доспат - Въча". Това са трите основни проекта за бъдещето на регион Пловдив, стана ясно след първата по рода си среща между местната власт и новите депутати от тези избирателни райони. Железницата изненадващо може да попадне в Плана за възстановяване и устойчивост, стана ясно днес, но засега това остава в сферата на хипотезите.

Участниците на срещата очертаха и другите приоритети на втория по големина град за следващите 10 - 15 години. Обединяващото между тях е, че всички са на много ранен или никакъв етап и все още не е ясно откъде ще дойде финансирането.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 2
    scuby avatar :-(
    scuby
    • - 1
    • + 1

    Пловдив имаше градска железница преди години, но никой не я ползваше и беше нерентабилна. За това изкара година-две и я спряха. Ако целта е да се превозват пратките на Еконт от единя край на града до другия тогава я правете!

    Нередност?
Нов коментар