Краят на концесията на пловдивската гара: хотел за държавата, пари за Столарски
От "Карат-С" искат 11 млн. лв. за инвестициите си, като са спрели с обжалване големия пробив под гарата, който е важен за линията Бургас - София


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- Концесията на жп гара Пловдив ще бъде прекратена по взаимно съгласие.
- Концесионерът Миролюб Столарски иска да излезе от договора от две години основно заради пробива под гаровия комплекс на НКЖИ.
- Негова жалба стопира проекта, като това вероятно е мотивирало допълнително държавата да прекрати договора.
Емблематичната жп гара на Пловдив е поредният концесионен договор в транспорта, подписан по времето на ГЕРБ, който е на път да бъде прекратен. Сега държавата в лицето на Национална компания "Железопътна инфраструктура", освен че ще си получи обратно царската чакалня, ще се сдобие и с автогара. А и с тризвезден хотел под бранда A&M - инициалите на концесионера Миролюб Столарски и съпругата му Антоанета.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.