Ниската активност ще е основният фактор за резултата от изборите
Не се очаква повторение на тежкото разминаване между социологическите прогнози и реалния вот, както през ноември 2021 г.


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
- Според социологическите проучвания в началото на кампанията ГЕРБ изпреварва "Продължаваме промяната".
- Данните могат да се интерпретират, че ГЕРБ запазва подкрепата си, а при останалите партии има спад.
- Кампанията ще има решаваща роля за изборите на 2 октомври.
През ноември 2021 г. нито една социологическа агенция в България не позна нищо: нито победителя в третите тогава предсрочни избори, нито мястото на която и да е партия в крайния резултат. Нещо повече, тотално сбъркани се оказаха не само прогнозите за вота, а и данните от екзитполовете в самия изборен ден.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.