Особеностите на предизборната кампания

Къде се скриха политиците от медиите, как ще повлияят скандалите и какви изненади може да има в парламента

Ако приложим анализа на компанията за видеотехнологии Unruly Media за това как един видеоклип става хит в интернет към предизборната кампания в България, ще стане ясно, че любимци в нея няма и няма и да има. "Ако един клип не стане популярен в първите три дни от качването си в интернет, той няма шансове да събере многомилионна аудитория", казват специалистите.

В първите пет пъти по толкова дни от политическото състезание у нас интересът към посланията на основните формации е по-скоро вял. От ГЕРБ засега дори не разпространяват клипове, от БСП имат само един, и то с най-общите им идеи, а националистите от "Атака" и ВМРО залагат на културния шок. По-активни медийно са само по-малките като ДСБ и Движение "България на гражданите". Зрелищни дебати между председателите Сергей Станишев и Бойко Борисов не се очертават, митингите по площадите са на въоръжение единствено в партията на генерала и традиционно - при ДПС. Най-общо особеностите на кампанията може да се обобщят в три акцента.  


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове