Hashtag-bg - водещa медия в кампанията за референдума
Свързани инициативни комитети и медии си разделиха 140 хил. лева от информационно-разяснителната кампания за електронното гласуване


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Със старта на кампанията за референдума за електронното гласуване, изненадващо се оказа, че във Видин изглежда има най-голям интерес към процеса. Цели пет инициативни комитета, които имат право да агитират по време кампанията имат не само имат връзка с крайдунавския град, но и са свързани помежду си.
Сега връзката се потвърди и във финансово изражение. Вчера на заседание на ЦИК бяха одобрени сключени договори между партии и инициативни комитети и медии за информационно-разяснителната кампания. Партиите и инициативните комитети имат право на медийни пакети на стойност до 40 000 лв., с които да водят своята агитация "за" и "против". Като основен получател на подобни пакети се
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.