Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

Hashtag-bg - водещa медия в кампанията за референдума

Свързани инициативни комитети и медии си разделиха 140 хил. лева от информационно-разяснителната кампания за електронното гласуване

Партиите и инициативните комитети имат право на медийни пакети на стойност до 40 000 лв., с които да водят своята агитация "за" и "против."
Партиите и инициативните комитети имат право на медийни пакети на стойност до 40 000 лв., с които да водят своята агитация "за" и "против."
Партиите и инициативните комитети имат право на медийни пакети на стойност до 40 000 лв., с които да водят своята агитация "за" и "против."    ©  Надежда Чипева
Партиите и инициативните комитети имат право на медийни пакети на стойност до 40 000 лв., с които да водят своята агитация "за" и "против."    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Със старта на кампанията за референдума за електронното гласуване, изненадващо се оказа, че във Видин изглежда има най-голям интерес към процеса. Цели пет инициативни комитета, които имат право да агитират по време кампанията имат не само имат връзка с крайдунавския град, но и са свързани помежду си.

Сега връзката се потвърди и във финансово изражение. Вчера на заседание на ЦИК бяха одобрени сключени договори между партии и инициативни комитети и медии за информационно-разяснителната кампания. Партиите и инициативните комитети имат право на медийни пакети на стойност до 40 000 лв., с които да водят своята агитация "за" и "против". Като основен получател на подобни пакети се


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал