С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
9 окт 2015, 15:49, 4573 прочитания

Hashtag-bg - водещa медия в кампанията за референдума

Свързани инициативни комитети и медии си разделиха 140 хил. лева от информационно-разяснителната кампания за електронното гласуване

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Със старта на кампанията за референдума за електронното гласуване, изненадващо се оказа, че във Видин изглежда има най-голям интерес към процеса. Цели пет инициативни комитета, които имат право да агитират по време кампанията имат не само имат връзка с крайдунавския град, но и са свързани помежду си.

Сега връзката се потвърди и във финансово изражение. Вчера на заседание на ЦИК бяха одобрени сключени договори между партии и инициативни комитети и медии за информационно-разяснителната кампания. Партиите и инициативните комитети имат право на медийни пакети на стойност до 40 000 лв., с които да водят своята агитация "за" и "против". Като основен получател на подобни пакети се
открои неособено популярният сайт hashtag-bg, който получи над 140 000 лв от два инициативни комитета и три политически партии. 


Сайтът hashtag-bg.com е собственост на фондация "Хаштаг-БГ". Справка в информационната система "Дакси" показа, че фондацията е регистрирана на името на Милена Евгениева Борисова. С различна фамилия (Кичашка) Милена Евгениева се явява съсобственик на "е-Март Ауторити", заедно с бившия депутат от НДСВ Борислав Цеков.

Интересното е, че не само изпълнителят на медийните пакети, но и възложителите имат общо с Цеков. Още при обявяването на комитетите, одобрени от ЦИК за провеждане на разяснителна кампания, се оказа, че пет от осем от тях са свързани с Видин, и всички те имат членове от сдружения и организации под шапката на "Модерна България" на Цеков. Единият от тези комитети, на Радослав Маринов, има договор с hashtag-bg на стойност 39 960лв , тоест целият му медиен пакет е концентриран в този сайт. Другият комитет, който ще разчита на hashtag-bg в разяснителната кампания, е този на Борислава Стоянова, като тяхната сделка е за 30 360лв. Потърсени за коментар, представители на двата комитета не си вдигаха телефоните

Партиите, които ще рекламират на сайта, собственост на фондация "Хаштаг-БГ", са Нова алтернатива, Движение за европейска интеграция и Социалистическа партия "Български път". ПП Нова алтернатива, чийто председател Николай Цонев е също бивш депутат от НДСВ, дава над 30 000 лв на онлайн медията. ПП Движение за европейска интеграция са сключили договор с hashtag-bg за 35 100лв, а "Български път" – 7 200лв.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 януари 2019г.
София Хотел Балкан

capital.bg/governmentevent

13-ТА ГОДИШНА СРЕЩА НА БИЗНЕСА С ПРАВИТЕЛСТВОТО


Пътят на България към еврозоната: какви ще са ефектите върху икономиката и как да се подготви бизнесът

Запазете своето място сега


Акценти в програмата:


  • Важните стъпки към Еврозоната
  • Какво предстои пред България през 2019: приоритетите на правителството
  • Колко голям е рискът за разделение между държавите от Еврозоната и останалите и къде е мястото на България
  • Политики и реформи, които ще доближат България до Еврозоната
  • Ефектът на еврото върху бизнеса
  • Как членството в Еврозоната ще се отрази върху икономиката и как бизнесът да се подготви

Към регистрацията

Прочетете и това

Топ обявите за работа на Karieri.bg 2 Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси...

27 яну 2017, 9247 прочитания

Ефектът на Кристалина 34 Ефектът на Кристалина

Доскорошният български представител в Европейската комисия си тръгва от Брюксел като един от най-разпознаваемите и ефективни комисари от последните години

6 яну 2017, 30551 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Местни избори 2015" Затваряне
Голямата битка на малките партии

На тези избори "Зелените" и ДЕОС ще са опозицията на все по-консолидираното статукво

Какво ще стане с кюрдите след изтеглянето на САЩ от Сирия

Кюрдските съюзници на Америка не са единствените, които ще пострадат от зигзагообразните ходове на Тръмп

Столицата на културата в счупеното огледало

Няколко важни извода за годината на културата в Пловдив, които потънаха в спорове, шум и призраците на несбъднати проекти

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

20 въпроса: Ангел Игов

Преводачът, литературен критик и писател Ангел Игов е новият носител на специалното отличие за превод "Кръстан Дянков"

Седем дни в Санкт Петербург

Град на контрасти, театри и невероятни истории

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 3

Капитал

Брой 3 // 19.01.2019 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: "Газпром" занижи очакваните тук такси от "Турски поток"; Китай забавя растежа си

Емисия

DAILY @7PM // 21.01.2019 Прочетете