Островът в центъра на Севера

Област Велико Търново няма бързи пътища към останалата част на страната, но след 6-7 години "Хемус" и връзката с Русе може да са готови

През октомври беше открита отсечка от "Хемус", дълга малко над 9 км., но до Велико Търново остава още път
През октомври беше открита отсечка от "Хемус", дълга малко над 9 км., но до Велико Търново остава още път
През октомври беше открита отсечка от "Хемус", дълга малко над 9 км., но до Велико Търново остава още път    ©  Цветелина Белутова
През октомври беше открита отсечка от "Хемус", дълга малко над 9 км., но до Велико Търново остава още път    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

36 км третокласна и второкласна пътна мрежа се ремонтират през 2019 г. в област Велико Търново
50 км от третокласната пътна мрежа е рехабилитирана в област Велико Търново през 2018 г.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • Peni Nikol
    • + 2

    Българска работа, толкова ли нямаха пари за още 5 км.

    Нередност?
  • 2
    voda avatar :-|
    The investor
    • + 7

    Трябва да се проектира и магистралата на юг към Стара Загора и Хасково. Само така трите големи автомагистрали Хемус, Тракия и Марица ще са свързани пълноценно през Велико Търново и в средата на държавата.

    Например, пътуващ от Плевен до Слънчев бряг ще идва по Хемус до Велико Търново и от тук ще се спусне до Стара Загора, откъдето отива да Бургас и Слънчака. Така няма да се слиза от магистралата и пътят ще е бърз и безопасен.

    Нередност?
  • 3
    voda avatar :-|
    The investor
    • + 8

    Погледнете картата, Велико Търново става най-важният пътен възел и град като цяло в цяла Северна България. Варна не я броя, защото е чак на морето. Най-накрая старопрестолната столица ще се оцени подобаващо!

    Нередност?
  • 4
    geordgeo avatar :-(
    geordgeo

    Всичко това досега трябваше да е построено, но много голям финансов ресурс просто потъна (открадна се)... някъде, някои хора знаят къде. И сега естествено, след като цели райони в С.България се обезлюдиха се сетиха от (това) правителство, че и там живеят хора, за бизнеса да не говорим. Е, дано доживеем да видим някои от тия проекти реализирани, макар, че явно по новите пътища ще се разхождат чужди туристи, за да наблюдават природата отблизо, то друго няма да има за гледане...

    Нередност?
  • 5
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • - 2
    • + 4

    До коментар [#4] от "Дългия":

    Да не забравяме едни 40 години, в които издържахме 200 хилядна армия, за да воюваме със САЩ. Тези пари още тогава можеха да се заделят за магистрали. Като погледнем Западна Европа - няма държава без плътна мрежа от магистрали. Докато те са строели, ние сме се готвили за война. Това е.

    Нередност?
Нов коментар