Никой бизнес не е по-голям от рекламата си
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Никой бизнес не е по-голям от рекламата си

Ефектен начин за информиране и впечатляване на клиента

Никой бизнес не е по-голям от рекламата си

Дигитални реклами от "Нерд Тех"

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
1905 прочитания

Ефектен начин за информиране и впечатляване на клиента


"Нерд Тех" ООД предлага пълен аспект услуги, свързани с внедряването на видеореклами: хардуер, софтуер, изработване на клипове, както и различни видове дисплеи, в зависимост от мястото на използване - за стена, свободностоящи и настолни.

Телевизията вече не е единственият канал, където може да се излъчват видеопослания. Потребителите, особено тези от младежката аудитория, намаляват престоя си през телевизионния екран. Видеото е по-добрият маркетинг и бизнес инструмент от статичната реклама, защото генерира до 6 пъти повече гледания, а когато се добави и звук - ефектът е 7 пъти по-голям.

Ефектът от нашите рекламни продукти:

> В пъти по-атрактивно визуално изживяване
> Дигиталната реклама привлича и задържа вниманието на наблюдателите > 59% запомнят видяното > Повишава разпознаваемостта на марката (бранда)
> Ефектен начин за информиране и впечатляване на клиента > Използване на компютърна графика за постигане на атрактивни визуални ефекти > Със своите привличащи вниманието визуални елементи и динамични послания дигиталната реклама може да превърне обикновено посещение на обекта в запомнящо се иновативно шопинг преживяване
> Персонализирани канали, позволяващи 3D и 4D възприятия.

Много по-ниска цена от телевизионната реклама и по-висока ефикасност

Предлагаме:

Мрежа от дигитални рекламни екрани

"Нерд Тех" изгражда високотехнологична мрежа от дигитални рекламни екрани. Подбираме внимателно местата с голям човекопоток за достигане на възможно най-голяма аудитория. Екраните са с висока разделителна способност и ярки цветове за привличане на вниманието и ефективно предаване на видеосъдържание. Наша иновация е възможността за таргетиране по пол и възраст на аудиторията.

Игри и добавена реалност /Augmented Reality/ AR

Добавената реалност е един от най-иновативните и впечатляващи инструменти, използвани в бизнеса за реклама и популяризиране на мероприятия. Тя наподобява виртуалната реалност в това, че преплита физическата реалност с компютърно генериран образ, за да създаде единен и незабравим ефект. Това дава уникална възможност на клиентите да се запознаят по-добре с даден продукт.

Холограмни постановки

Холограмните постановки са напълно интегрирана 3D холографска платформа, която обединява най-напредналите технологии за визуализация и модерната витрина. Тя позволява фокусиране върху продукта. Използването в магазини, на изложения, в музеи или мероприятия реално прави презентацията много по-атрактивна и интригуваща.

Прозрачни видеокутии и витрини

Гъвкав и привличащ начин за рекламиране на бранд или продукт, за популяризиране на събитие или просто за добавяне на естетичен вид на публичното пространство. Тази авангардна технология позволява да се вижда изложеното в нея, докато в същото време се сменят различни картини и видеа. Така вниманието на клиента е привлечено, от една страна, от изложението на самия продукт, а от друга, от динамично представената допълнителна информация.

Проекционни и тъч решения

С тях създавате истински динамично и интерактивно преживяване за вашите клиенти. Проекционните и тъч решенията се базират на най-съвременните технологии. Те могат да бъдат реализирани под всякаква форма - интерактивни витрини, подове, стени, барове, маси и други.

"Нерд Тех" ООД предлага пълен аспект услуги, свързани с внедряването на видеореклами: хардуер, софтуер, изработване на клипове, както и различни видове дисплеи, в зависимост от мястото на използване - за стена, свободностоящи и настолни.

Телевизията вече не е единственият канал, където може да се излъчват видеопослания. Потребителите, особено тези от младежката аудитория, намаляват престоя си през телевизионния екран. Видеото е по-добрият маркетинг и бизнес инструмент от статичната реклама, защото генерира до 6 пъти повече гледания, а когато се добави и звук - ефектът е 7 пъти по-голям.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK