Строй се, преброй се

Големите поръчки за ремонти във Варна и Добрич не са особено разнообразни

Модернизацията на пристанище "Карантината" в Аспарухово за над 10 млн. лв. без ДДС трябва да приключи тази година
Модернизацията на пристанище "Карантината" в Аспарухово за над 10 млн. лв. без ДДС трябва да приключи тази година    ©  Надежда Чипева
Модернизацията на пристанище "Карантината" в Аспарухово за над 10 млн. лв. без ДДС трябва да приключи тази година
Модернизацията на пристанище "Карантината" в Аспарухово за над 10 млн. лв. без ДДС трябва да приключи тази година    ©  Надежда Чипева

Отвъд пристанищата и злополучния бул. "Васил Левски" във Варна като че ли не се ремонтира много. Проектът на общината - "Естетизация и модернизация на градската среда", финансиран по оперативна програма "Региони в растеж" (ОПРР) за над 32 млн. лв., приключи тази година. В него се включваше ремонт на Морската градина, както и различни улици. През ноември 2020 г. пък трябва да приключи и градски проект по ОПРР на Добрич за 26 млн. лв. Затова и не е твърде голяма изненада, че най-апетитните настоящи и предстоящи поръчки на община Варна и община Добрич всъщност са свързани с поддържане на уличната мрежа за няколко години напред. Лек преглед на профилите на купувача на общините показват, че в близкото бъдеще няма да се осъществяват големи проекти чрез търгове.

На фона на това Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) активно се опитва да "асфалтира" бъдещето на североизтока. През последните две години на територията на областите Варна и Добрич са започнати, завършени и се изпълняват ремонти на близо 44 км от автомагистралите "Хемус" и "Черно море" и на 102 км републикански пътища", съобщиха от агенцията за "Капитал".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се