Строй се, преброй се
Големите поръчки за ремонти във Варна и Добрич не са особено разнообразни


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Отвъд пристанищата и злополучния бул. "Васил Левски" във Варна като че ли не се ремонтира много. Проектът на общината - "Естетизация и модернизация на градската среда", финансиран по оперативна програма "Региони в растеж" (ОПРР) за над 32 млн. лв., приключи тази година. В него се включваше ремонт на Морската градина, както и различни улици. През ноември 2020 г. пък трябва да приключи и градски проект по ОПРР на Добрич за 26 млн. лв. Затова и не е твърде голяма изненада, че най-апетитните настоящи и предстоящи поръчки на община Варна и община Добрич всъщност са свързани с поддържане на уличната мрежа за няколко години напред. Лек преглед на профилите на купувача на общините показват, че в близкото бъдеще няма да се осъществяват големи проекти чрез търгове.
На фона на това Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) активно се опитва да "асфалтира" бъдещето на североизтока. През последните две години на територията на областите Варна и Добрич са започнати, завършени и се изпълняват ремонти на близо 44 км от автомагистралите "Хемус" и "Черно море" и на 102 км републикански пътища", съобщиха от агенцията за "Капитал".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
5 коментара
Тези по-добре да не пипат нищо, че става по-зле! Разчертаха центъра на Варна за синя зона. Вечната ТИМ-аджийска фирма. Боядисваха една ръка, без да изчистят асфалта. Направо върху праха и пясъка. Заваля дъжд и изми боята с прахоляка.
нова поръчкова статия на сорос
Най-важните проекти и проблеми в района на Варна са ясни от миналият век. Работата по и завършването на магистрала Хемус е пред всякакви скоби - всеки ден от липсата ѝ генерира колосални загуби не само за Варна, но и за цялата държава. Абсолютно същото е положението с магистрала Черно море. Нека не демагогстваме - днес такава магистрала НЯМА!!! Има няколко километров участък, свързващ Аспаруховият мост с едно кръстовище в нищото. Извинявайте жители на с. Приселци. Варна се свързва с Бургас (това са двете единствени що годе полезни морски пристанища, включително и военни на България) чрез път, който би поел трафик от средата на миналият век. Не и такъв, който имаше през 90-те години на 20-ти век, а пък сега е инквизиция за всичко и всички. Освен това, този участък е не само между двете ни пристанища, но и международен път, свързващ ГКПП Дуранкулак с ГКПП Малко Търново, а и с всички останали международни коридори минаващи през страната ни. Умопомрачително неадекватна пътна инфраструктура в целият регион имаме и до днес. Пътната връзка Варна - Добрич също е тотално неадекватна на реалността и близкото бъдеще, да не говорим за нещо повече. Този около 50 километров участък отдавна тябваше да е, ако не пълноразмерна магистрала - за разлика от другаде тук ландшафта е лесен за строеж на пътна инфраструктура - то поне модерен скоростен път, дори до Силистра, също ГКПП!
Тази част на страната ни от гледна точка на актуални пътища е застинала в епохата на 70-те години на миналият век - среден соц.
До коментар [#2] от "MathOptimist":
Нов трол на К'Тулу
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.