Хаосът в управлението на градския транспорт в София

Дублиране на поръчки, на функции, драстични разлики в цените и все още неработеща тикет система

Заявката на кмета Йорданка Фандъкова беше, че новата тикет система ще заработи в края на 2020 г.
Заявката на кмета Йорданка Фандъкова беше, че новата тикет система ще заработи в края на 2020 г.    ©  Юлия Лазарова
Заявката на кмета Йорданка Фандъкова беше, че новата тикет система ще заработи в края на 2020 г.
Заявката на кмета Йорданка Фандъкова беше, че новата тикет система ще заработи в края на 2020 г.    ©  Юлия Лазарова

Ден след като пусна последния голям ремонт с европейски пари - този по булевард "Борис III", общината остана само с няколко милиона в европейския проект за "Интегриран градски транспорт" - джобни пари на фона на десетките милиони за проекти.

Но начинът по който се планират и харчат те, говори много за хаоса и безхаберието, което цари в общината по отношение на управлението на градския транспорт.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се