Опитът на Варна да влезе в Плана за възстановяване: лека железница за 400 млн. евро
Проектът за леко метро предвижда седем участъка с обща дължина над 60 км, а общината се надява да го финансира с държавни или европейски средства


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Метрото е проектът на София, на който всички останали големи градове у нас завиждат. Освен очевидните плюсове, които носи на града, такъв проект бонусира сериозно кмета, през чийто мандат се прави - вижте само продължителния политически живот на Йорданка Фандъкова, в чието управление се случиха малко неща извън подземната железница.
Ето защо е разбираемо, че и други градове повдигат тези въпроси. Сега на ред е Варна. Морският град отдавна има желание да се сдобие в някакъв вид железница, която да обедини в едно разпокъсаната сега метрополия - индустрията в Девня, пристанищата, курортите на север и центъра на Варна.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Стига с тези гербави метра! Плана е А възстановяване на националната икономика след китайския вирус. Не е план за развиване храдския транспорт в герави градове!
Излишни огромни средства Туристите идват с предплатен пакет -включен транспорт и ги чакат представители.По добре да реновират улиците че са ужасно зле
Докато го избистрят как точно ше стане (технически проекти и финансиране) метрото на Варна, да помислят за няколко кръстовища на 2 нива и рехабилитиране и оптимизиране на тези които нямат възможност за 2 нива.
"Отклонение от участък от общински път през село Казашко и планиран мост над Варненското езеро, към с. Приселци и град Бяла. Дължината на участъка е близо 15 км".
Нещо не разбирам горния откъс от статията - Бяла е на 55км от Варна ?!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.